کد خبر: ۱۸۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
صبح امروز انجام شد؛
صبح امروز و با حضور نماینده قوه قضائیه در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، حدود ۲۰۵ تن از اقلام قاچاق به منظور امحا از محل این سازمان بارگیری و به اصفهان منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، صبح امروز و با حضور نماینده قوه قضائیه در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، حدود ۲۰۵ تن از اقلام قاچاق به منظور امحا از محل این سازمان بارگیری و به اصفهان منتقل شد.

قاسم رسولی فاضل، نماینده قوه قضائیه در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه این اقلام قاچاق، پودر بدن سازی، دارو و مواد شیمیایی و خوراکی و بهداشتی و آرایشی را در بر می‌گیرد، گفت: ارزش کالاهایی که اعلام شده ۲۲۶ میلیارد تومان است.

رسولی فاضل با بیان اینکه این کالاها را باید به مرور امحا می‌کردند، ولی این اتفاق صورت نگرفته است، تاکید کرد: در بازدید ریاست قوه قضائیه از سازمان تملیکی، مسئولان این سازمان ملزم شدند که هر اقدامی اعم از مزایده، حراج، فروش، تهاتر و امحا را به سرعت انجام بدهند.

وی با بیان اینکه این کالاها به سال ۹۵ بر می‌گردد، اظهار داشت: کالاها همان زمان باید امحا می‌شدند، ولی متأسفانه اقدامی صورت نگرفته است.

رسولی فاضل با اشاره به اینکه برخی از این کالاها مربوط به سال‌های ۹۰، ۹۱ و ۹۲ هست، افزود: این کالاها عموماً کالاهای متروکه هستند و حجم کمی دارند.

وی با بیان اینکه این مواد و کالاها برای امحا به اصفهان انتقال داده می‌شود، گفت: علت اینکه این مواد برای امحا به اصفهان برده می‌شود بخاطر این است که این‌ها مواد شیمیایی هستند و در کشور دو یا سه مرکز برای امحای مواد شیمیایی وجود دارد که آن‌ها نیز باید بحث زیست محیطی را رعایت کنند و تاییدیه سازمان غذای دارو، سازمان استاندارد و سازمان محیط زیست را داشته باشند، زیرا پسماند مواد شیمیایی خطرزاست. باید بی‌خطر بودن پسماند مواد شیمیایی احراز شود تا امحای مواد شیمیایی و دارویی صورت گیرد.

خبر در حال تکمیل است…

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار