کد خبر: ۱۸۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
با توافق صورت گرفته بین ایرلاینها و وزارت راه و شهرسازی برای کاهش قیمت بلیت هواپیما، نرخ‌های جدید از فردا (اول آذرماه) اجرایی می‌شود هر چند برخلاف وعده هایی که در خصوص ارزان شدن قیمت بلیت هواپیما داده شد قیمت ها در برخی از مسیرها نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش یافته است!

قیمت بلیت هواپیما ارزان نشد + نرخ های جدید

پس از حدود ۵ ماه ازافزایش قیمت بلیت هواپیما بالاخره در جلسه اخیر وزیر راه و شهرسازی با شرکتهای هواپیمایی کاهش قیمت بلیت هواپیما تصویب شد؛ اما در نرخنامه جدید برای پروازهای داخلی این کاهش قیمت به چشم نمی خورد!

داستان از اینجا شروع شد که ایرلاینها بدون داشتن مصوبه و حتی اطلاع رسانی از روزهای نخست تیرماه امسال اقدام به افزایش قیمت بلیت هواپیما تا بیش از ۳۰ درصد کردند و از آن زمان تا هفته گذشته با وجود هشدارها و مخالفت‌های متعدد از سوی وزیر وقت راه و شهرسازی ومسوولان سابق سازمان هواپیمایی اتفاقی در این زمینه رخ نداد و جلسات متعددی که بین محمد اسلامی و نمایندگان ایرلاینها برگزار شد بی نتیجه باقی ماند.

اما بالاخره سه‌شنبه هفته گذشته ۲۵ آبان ماه محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر از توافق با ایرلاینها برای کاهش قیمت بلیت هواپیما در پی برداشته شدن محدودیتهایی مانند محدودیت پذیرش ۶۰ درصدی مسافر از ابتدای آذر ماه داد.

در همین رابطه در پی تصویب کاهش قیمت بلیت هواپیما در جلسه اخیر شورای عالی هواپیمایی کشوری دقایقی پیش نرخ های جدید بلیت هواپیما برای پروازهای داخلی ابلاغ شد.

انجمن شرکتهای هواپیمایی دقایقی پیش نرخ های جدید بلیت هواپیما برای پروازهای داخلی را اعلام کرد. نکته جالب نرخ ها جدید اینجاست که در برخی مسیرها قیمت ها افزایش پیدا کرده است نه کاهش!

نرخنامه جدید پروازهای داخلی را می توانید از اینجا ببنید.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار