کد خبر: ۱۸۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
این روزها ماجرای نامه رئیس بیمارستان تجریش حاشیه ساز شده که در متن نامه نام برخی از پزشکان ذکر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، طی روزهای گذشته نامه‌ای از رئیس بیمارستان شهدای تجریش مبنی بر درخواست زمین از مدیرعامل شهرک عمران جدید پردیس برای پزشکان منتشر شد.

در این نامه با تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ذکر شده است که به دلیل زحمات برخی پزشکان رد بخش کرونای بیمارستان درخواست زمین مناسب را داریم.

در متن نامه نام سه نفر از پزشکان، علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران، رضا جلیلی خشنود رئیس بیمارستان شهدای تجریش و داود امی ذکر شده است.

در متن نامه آمده است:

«کرونا به مدیریت و درمان بیماری کرونا در این بیمارستان که قطب ملی مبارزه بل کروناست، پرداخته‌اند و تا کنون از تسهیلات و امکانات دولتی استفاده نکرده‌اند هم اکنون متقاضی بهره‌مندی از تسهیلات زمین و مسکن در شهر جدید پردیس می‌باشند.

بر این اساس و با توجه به مذاکرات قبلی بدینوسیله آقایان دکتر داود امی، دکتر علیرضا زالی و دکتر رضا جلیلی خشنود به حضور معرفی می‌شوند. تا در صورت صلاح دید زمین مناسب به ایشان واگذار شود».

 

در این خصوص سید مهدی هدایت مدیر عامل وقت شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: یک درخواستی به دست ما رسید و ما هیچ اقدامی در این خصوص نکردیم و از این به بعد هم اقدامی نخواهد شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار