کد خبر: ۱۸۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
گروه استان ها- فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام گفت: ۴۳ خدمت در قالب کنگره ملی شهدا به‌مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان جهت محرومیت‌زدایی و ارائه شده‌است.

سردار جمال شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام ، با تبریک هفته بسیج از ارائه خدمات مختلف در جهت محرومیت زدایی توسط بسیج خبر داد و گفت: رویکرد برنامه‌های بسیج خدمت‌رسانی به مردم است.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام با بیان این‌که رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستندو حضور آگاهانه رسانه‌ها به‌عنوان مطالبه‌گر سبب فائق آمدن بر بسیاری از مشکلات می‌شود گفت: مدیران باید پاسخ‌گو باشند و در جهت رفع مشکلات مردم اقدام نمایند.

این مسئول با اشاره به این‌که  شعار هفته بسیج امسال، بسیج پاره تن مردم است و امید است در طول این هفته خدمات مطلوبی به مردم ارائه شود گفت: در تلاشیم تا پایان سال آینده تمامی محرومین تحت حمایت کمیته امداد دارای مسکن شوند.

سردار شاکرمی در ادامه به مشکل آب شرب 55 روستای استان اشاره کرد و گفت: از هفته گذشته تلاش شده در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق بحرانی اقدامات لازم جهت تامین آب شرب انجام شود.

وی در ادامه اظهار داشت: رویکرد برنامه‌های بسیج خدمات‌رسانی به مردم است و به‌منظور تحقق این مهم در هفته بسیج اقداماتی از جمله تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان، کمک‌های مؤمنان، تعیین تکلیف پرونده‌های پزشکی سه هزار رزمنده، قرارداد ساخت منزل برای محرومین با کمیته امداد، آب‌رسانی به مناطق عشایری و غیره در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام در ادامه به برگزاری کنگره ملی شهدا اشاره کرد و افزود: 43 خدمت در قالب کنگره ملی شهدا به‌مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان جهت محرومیت‌زدایی و ارائه شده‌است.

سردار شاکرمی در پایان با اشاره به  کشت سه هزار اصله نهال به نیابت از سه هزار شهید اظهار داشت: 26 هزار هکتار از زمین‌های بیابانی با همکاری منابع طبیعی و بسیج در کل استان درخت کاری می شود.

انتهای پیام/180/ی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار