کد خبر: ۱۸۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
مسئول مرکز تعلیم و تربیت سپاه استان زنجان:
زنجان-مسئول مرکز تعلیم و تربیت سپاه استان زنجان گفت: میقات صالحین پنج آذر سالجاری در مصلاهای نماز جمعه استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن جعفری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: میقات صالحین در مصلاهای نماز جمعه استان زنجان برگزار می‌شود و حلقه‌های تربیتی بسیج از سال‌های گذشته تشکیل شده و رویکرد جدید این حلقه‌ها گسترش بحث تربیت در جامعه است.

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین بسیج در برنامه‌ای تحت عنوان «میقات صالحین» به مناسبت هفته بسیج با حضور ۶ هزار نفر از بسیجیان در مصلاهای نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: ماموریت مرکز تعلیم و تربیت بسیج، تربیت آحاد بسیجیان و رشد و ارتقای آن‌ها در عرصه‌های معرفتی، بصیرتی و تربیتی است.

مسئول مرکز تعلیم و تربیت سپاه استان زنجان گفت: مهمترین برنامه در هفته بسیج، حضور حلقه‌های صالحین در مصلای نماز جمعه مرکز استان و شهرستان‌ها تحت عنوان میقات صالحین خواهد بود.

جعفری تاکید کرد: که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و همچنین سردار کرمی، فرمانده سپاه استان این تجمع برگزار می‌شود.

وی افزود: مباحث علمی، اعتقادی، معرفتی و مسائل اخلاقی چهارچوب فعالیت‌های شبکه تربیتی بسیج است.

مسئول مرکز تعلیم و تربیت سپاه استان زنجان تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، کتابخوانی، قرآنی، جلسات بحث و گفتمان در مورد فلسفه تشکیل بسیج و نشست‌های سیاسی، حضور در مزار شهدا و خاطره‌گویی در مورد شهدا و بصیرت‌افزایی از برنامه‌های مهم هفته بسیج است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار