کد خبر: ۱۸۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران مبارزه با صهیونیسم را سرلوحه نیرو‌های مقاومت یمن دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ناصر ابوشریف در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین با محور "یمن محور تحول و خودباوری جهان اسلام" در سالن اجلاس سران تهران.
با بیان اینکه نیرو‌های مقاومت یمن در خط مقدم حمایت از فلسطین هستند، گفت: مردم یمن مقابله با طرح‌های صهیونیستی را در سرلوحه مبارزات خود قرار داده‌اند و مقاومت آنان در برابر متجاوزان قابل توجه و قابل تکریم است.
وی با اشاره به اینکه مقاومت یمن به توان خود ایمان داشت و با اتکا به خداوند حرکت خود را آغاز کرد و پیش رفت، افزود: یکی از اولین کار‌های مقاومت یمن قرار دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل به عنوان شعار اصلی خود بود.
ابوشریف با اشاره به اینکه جبهه مقاومت در یمن به یکی از جریان‌های محوری و مهم جبهه مقاومت در جهان اسلام تبدیل شده است، گفت: سال‌های اخیر برخی از حکومت‌های منطقه به بهانه طرح «ابراهیم» در پی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند در حالی که مردم یمن در برابر این طرح صهیونیستی و آمریکایی ایستادند.
وی با بیان اینکه مردم یمن با وجود همه فشار‌های و تحریم‌ها در راه خدا مبارزه می‌کنند و از هیچ چیز نمی‌ترسند، گفت: همه این مسائل مردم یمن همواره در خط مقدم حمایت از مردم فلسطین قرار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار