کد خبر: ۱۸۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
به میزبانی همدان؛
همدان- رئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: دوره کلاس مربیگری سطح یک فوتسال ایران در همدان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس صوفی بعد از ظهر چهارشنبه در افتتاحیه دوره کلاس مربیگری سطح یک فوتسال ایران اظهار داشت: استان همدان به واسطه آب و هوایی کوهستانی از گذشته در رشته‌های سالنی نظیر کشتی، والیبال، هندبال، بسکتبال، کبدی و فوتسال یکی از قطب‌های اصلی کشورمان بوده است.

وی افزود: حضور تیم فوتسال علیصدر همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور در سال‌های گذشته نشان می‌دهد که ما هم ظرفیت مربیگری و هم ظرفیت بازیکن را به خوبی در این رشته داریم.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به ضعف و کمبود در زیرساخت‌های ورزشی استان، گفت: این کمبود ماحصل ضعف در بیش از یک دهه اخیر بوده که امروز خودنمایی می‌کند گاهی به دلیل استقبال سالن‌های ما تا ساعت ۲ تا ۳ شب میزبان علاقه‌مندان رشته فوتسال است.

صوفی خاطرنشان کرد: مخاطب رشته فوتسال در همدان بسیار زیاد بوده و در تلاش هستیم که بتوانیم یک سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال کشور را برای همدان بیاوریم تا دوباره شور و شوق را به این رشته پرمخاطب بازگردانیم.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف در استان همدان بیان کرد: کمیته آموزش ما یکی از کمیته‌های فعال نه تنها در هیئت فوتبال استان همدان بلکه در کشور است.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: در دوران کرونا که رکود سنگینی بر ورزش کشور حاکم بود از نخستین استان‌هایی بودیم که دوره‌های مختلف مربیگری و داوری فوتبال و فوتسال را آغاز کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این افتتاحیه گفت: هیئت فوتبال استان همدان با ریاست آقای صوفی یکی از بهترین و پرکارترین هیئت‌های ورزشی استان است.

حمید سیفی افزود: روزی که من مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان همدان و جمعیت حاضر در آن را دیدم به این موضوع پی بردم که واقعاً مدیریت این همه مخاطب با سلایق مختلف واقعاً کار آسانی نیست.

وی با بیان اینکه امثال عباس صوفی سرمایه استان همدان هستند، بیان کرد: واقعاً ما شاید به اندازه انگشتان یک دست چنین نیروهای نخبه‌ای در استان نداشته باشیم امروز آرامش خوبی در فوتبال استان حاکم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: تا جایی هم که بتوانیم امکانات و زیرساخت‌های ورزشی را برای رشد و اعتلای این رشته در اختیار هیئت فوتبال استان همدان قرار خواهیم داد.

کلاس دوره سطح یک فوتسال ایران به مدرسی مهدی امینی و مدیریت مجید لطیفی تا ۷ آذر ماه در حال برگزاری است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار