کد خبر: ۱۸۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: هدف ما این است که در پایان فصل یک تیم خوب باشیم و در نیمه اول جدول قرار گیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید محرابی پس از تساوی مقابل هوادار اظهار داشت: بله صدر جدول را از دست دادیم. ما در این بازی به تساوی رسیدیم و یک امتیاز بدست آوردیم. ان شاءالله بتوانیم دوباره صدر جدول را پس بگیریم. بازیکنان و کادر فنی تلاش خودشان را انجام دادند و ما همیشه نمی‌توانیم برنده بازی باشیم. ما خوشحالیم که توانستیم یک امتیاز از این مسابقه بدست آوریم. 

وی در خصوص داوری و اعتراضات خطیبی نیز گفت: داورها تلاششان بر این است که مسابقه را خوب قضاوت کنند. حالا شاید یک صحنه‌ای در بازی رخ بدهد که از دست آنها در برود و در این بازی نیز داوران تلاش خودشان را کردند که به آنها خسته نباشید می‌گویم.

محرابی درباره تصمیم سازمان لیگ که فقط باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را دارند، تصریح کرد: من فکر می‌کنم آن تصمیم، یک تصمیم آزمایشی بود و قطعا اگر این اتفاق قرار باشد تداوم پیدا کند، استادیوم‌هایی که امکانات داشته باشند، بتوانند از حضور تماشاگران استفاده کنند.

وی ادامه داد: اجرای پروتکل‌های بهداشتی برای ورود تماشاگران به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از آنها این است که خودِ تماشاگران رعایت کنند و ما خودمان نیز در تلاش هستیم که امکان حضور آنها در ورزشگاه‌ مهیا شود.

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم در خصوص هدف تیم در انتهای فصل گفت: ما این هدف را داریم که در انتهای لیگ ، یک تیم خوب و با ثبات باشیم و در لیگ بمانیم و تلاش داریم که نتیجه ما تک رقمی شود. 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار