کد خبر: ۱۸۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
فرماندار کرمانشاه:
ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه گفت: برای حل معضل بیکاری باید بخش خصوصی را تقویت کنیم

فضل الله رنجبر در حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، ارائه خدمات بیشتر به بخش خصوصی در راستای حل مشکلات بیکاری کرمانشاه را ضروری دانست و اظهار کرد: باید در شهرستان بستری فراهم شود که از بخش خصوصی حمایت بیشتری صورت گیرد.

رنجبر ادامه داد: اگر همه مدیران تعامل با بخش خصوصی را در برنامه کاری خود بگنجانند، می توانیم به حل مشکلات بیکاری در شهرستان امید داشته باشیم.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: راه برون رفت از مشکل بیکاری توجه به بخش خصوصی و تقویت این بخش است.

وی در ادامه همکاری و هماهنگی میان کارفرمایان و تشکل های کارگری و افرادی که در این عرصه کار می کنند را در راستای تبدیل کرمانشاه به محلی برای کار، تلاش و سرمایه گذاری ضروری عنوان کرد و افزود: باید به سمتی برویم که فضای کار بگونه ای شود که هم افزایی در جهت رفع مشکلات کسب و کار صورت گیرد.

 وی ادامه داد: باید سعی کنیم تمام مشکلات حوزه کار در خانواده بزرگ کارفرمایان و کارگران رفع شود تا بتوان فضای امنی برای حضور سرمایه گذاران در کرمانشاه  ایجاد کرد.

 فرماندار کرمانشاه از بخش های مختلف کارخانه نوآوری کرمانشاه واقع در جنوب شهر کرمانشاه و در محدوده پشت سراب قنبر بازدید کرد.

در ادامه مقرر شد جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه برای حمایت بیشتر مدیران از کارخانه نوآوری در محل این کارخانه تشکیل شود.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار