کد خبر: ۱۸۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
استاندار لرستان مطرح کرد؛
خرم آباد- استاندار لرستان گفت: سدها و راه آهن لرستان در حوزه‌های نیرو و راه و شهرسازی از پروژه‌های مهمی هستند که در سفر آتی رئیس جمهور به استان پیگیری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد زیویار امروز پنجشنبه در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضعیت شهرستان‌ها گفت: در جلسه امروز موضوعات مرتبط با اجرای مقدمات سفر آتی رئیس جمهور محترم به استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و فرمانداران گزارشی از وضعیت شهرستان‌ها ارائه دادند.

وی اظهار داشت: در سفر آیت الله رئیسی و هیئت همراه به لرستان برنامه‌های متنوعی گنجانده شده که شامل دیدار با اقشار مختلف مردمی، بازدید از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و برگزاری جلسات خواهد بود.

استاندار لرستان افزود: ضرورت دارد فرمانداران در فرصت باقیمانده نسبت به ارائه گزارش آخرین وضعیت مشکلات و مطالبات و ارائه به استانداری جهت انعکاس به رئیس جمهور محترم اقدام کنند.

زیویار تاکید کرد: سفر رئیس‌جمهور به لرستان فرصتی مغتنم برای پیگیری مطالبات مردمی است که با صرف ساعت‌ها کار کارشناسی و برنامه ریزی مناسب، با هدف بهره برداری به نفع مردم استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: سدها و راه آهن استان در حوزه‌های نیرو و راه و شهرسازی را می‌توان به عنوان پروژه‌های مهم در سفر آتی رئیس جمهور به استان مطرح کرد.

استاندار لرستان یادآور شد: در موضوع سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه به لرستان لازم است نگاه مسئولین مطالبه گرایانه، استانی و در راستای انتفاع تمام مردم استان باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار