کد خبر: ۱۸۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
فرمانده سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: خدا را شاکریم که در این سرزمین شجاعانی هستند که تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) این کشور را از گزند مصون می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عصر امروز سردار حق‌طلب فرمانده سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در آئین سنتی چمر که در شهرستان ملکشاهی برگزار شد گفت: خدا را شاکریم که در این سرزمین شجاعانی (عشایری) هستند که تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) این کشور را از گزند مصون می‌کنند.

وی افزود: یاد شهدا را گرامی میداریم؛ شهدایی که در خط مقدم با دشمنان بودند؛ عشایر ذخایر ارزشند این انقلاب و کشور و نگهبانان واقعی نظام اسلامی هستند.

فرمانده سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: این برنامه بسیار بی‌بدیل بود و در بیست و نهمین استان کشور یک واقعه بسیار بزرگ و افتخار آفرین با این کنگره به وجود آمد.

نمایش چمر نمادی از اتحاد همه ایلات است

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومین (ع) ایلام نیز در این مراسم گفت: این همایش نمادی از اتحاد همه ایلات است؛ امروز شهیدان آمده‌اند تا درس استقامت بدهند و فضای همدلی همانند روزهای دفاع مقدس را ایجاد کنند.

وی افزود: نماد قلاقیران گویای عظمت تاریخی است؛ مردمان این دیار و کسانی که خالق این حماسه بودند روزهای متمادی در این خاک جنگیدند تا به بهشت برسند و کاری از جنس شهیدان انجام دادند.

انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار