کد خبر: ۱۸۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
جوانان بسیجی و نخبه، در عرصه تولیدات اقتصادی با انگیزه و پرشور حضوور دارند.

جوانان بسیجی و نخبه، با انگیزه در عرصه تولیدات اقتصادیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، استاندار مازندران در حاشیه بازدید از نمایشگاه اسوه که توسط سپاه به مناسبت هفته بسیج در حسینیه عاشقان ساری برگزار شد، گفت: اینجا همتی که در دوستان خودم در مجموعه بسیج دیدم مرا یاد روز‌های خوب شلمچه انداخت. البته آن روز بسیجیان در یک مسیر دیگری که دفاع سخت از نظام بود همین‌گونه که شما‌ها فعال هستید فعال بودند امروز هم بچه‌ها در جبهه دفاع که مقابله با تحریم‌ها است در تلاش برای رفع تحریم‌ها هستند.


سید محمود حسینی پور افزود: برای مانع‌زدایی برخی مشکلاتی که در کشور وجود دارد ابتکارات بسیار جالبی را در دوستان بسیجی دیدم که باعث امید است و امیدوار هستم که خداوند به ما کمک کند که بتوانیم بیشتر در خدمت دوستانمان باشیم و از نخبگان بسیجی که اختراعاتی داشتند حمایت کنیم تا بتوانند آن را به نتیجه برسانند.


استاندار مازندران با بیان اینکه من امروز آن روحیه خاص بسیجی در زمان دفاع مقدس را اینجا در بین این بسیجیان دیدم، افزود: بسیجیان، نخبگان و جوانان بسیار با انگیزه و پرشور در عرصه تولیدات اقتصادی که در جبهه مقاومت اقتصادی است پیشگام هستند و این باعث افتخار استان مازندران است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار