کد خبر: ۱۸۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از میان متقاضیانی که برای طرح مسکن ملی استان اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند، تنها ۱۵ درصد آنان واجد شرایط هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ هزار نفر در این استان برای دریافت مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند که بین ۱۰ تا ۱۵ درصد آنان واجد شرایط دریافت مسکن هستند.

وی با بیان اینکه نیمی از فرآیند اداری تخصیص پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است، گفت: در صورت تأمین منابع مالی و تخصیص زمین، تسهیلات بانکی برای احداث مسکن به متقاضیان اختصاص می‌یابد.

قاری‌قرآن اذعان داشت: متقاضیان و ساکنان شهر اصفهان برای ثبت‌نام در طرح مسکن ملی می‌توانند از واحدهای پیش‌بینی شده در شهرهای بهارستان و شاهین‌شهر انتخاب کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان چالش اصلی پیش روی مسکن ملی را گذر از مراحل اداری دانست و گفت: خواهان هماهنگی بیشتر برای واگذاری زمین برای ساخت مسکن ملی هستیم که البته هر سازمان مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی و مختص خود عمل می‌کند که لازمه آن عمل بر اساس یک دستورالعمل واحد است.

وی گفت: در صورتی‌ که تسهیلات موردنظر و فرآیند اداری سریع‌تر صورت بگیرد، ساخت مسکن ملی با سرعت بالاتری انجام می‌شود.

به گزارش فارس، طرح بزرگ و ملی تولید مسکن با هدف ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کل کشور در دست اجراست که  سهم استان اصفهان، ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار