کد خبر: ۱۸۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
مدیریت جدید سازمان بهشت زهرا(س) در اقدامی تردد خودروها به گلزار شهدا را ممنوع کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ از سال‌ها پیش سازمان بهشت زهرا(س) برای تهسیل در رفت و آمد خانواده‌ها برای زیارت قبور شهدا تمهیداتی را در نظر گرفته بود که این روند تا حدود دو هفته پیش ادامه داشت اما مدیریت جدید سازمان بهشت زهرا(س) تصمیم گرفت تردد خودرویی به قبور شهدا را ممنوع کند.

مهدی قربانعلی؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهشت زهرا(س) درباره طرح جدید سازمان بهشت زهرا اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر خانواده‌های شهدا مبنی بر تردد وسایل نقلیه شخصی و ایجاد مزاحمت‌های صوتی، بصری و ترافیکی و با عنایت به برگزاری جلسات کارشناسی شده درباره این موضوع و رفع مشکل مطرح شده، مدیریت گلزار شهدا ضمن اطلاع‌رسانی قبلی از طریق نصب بنر و توضیح تراکت در میان زائران گلزار مطهر شهدا از تاریخ 27 آذر ممنوعیت تردد خودروهای شخصی را در دستور کار قرار داده و از تاریخ 4 آذر این طرح اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان سرافراز با ارائه  کارت بنیاد شهید و امور ایثارگران بدون محدودیت در گلزار شهدا تردد می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهشت زهرا(س) ادامه داد: سازمان در راستای خدمت‌رسانی به زائران شهدا، تعدادی خودروهای برقی در محل پارک خودروهایی که در اطلاعیه فوق‌الذکر به آنان اشاره شده بود (پارکینگ قطعات 29،50،53) مستقر شده‌اند که در تمامی قطعات گلزار شهدا آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

قربانعلی خاطرنشان کرد: این اقدام به سبب حضور باشکوه مردم در قرارگاه فرهنگی تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه که مراجعان آن نسبت به روزهای هفته بیشتر است، اجرایی شده است.

بهشت زهرا ,

افزایش ناگهانی بودجه شهرداری تهران در سال 1400 توسط شورای قبل

عدم تحقق میزان بودجه شهردار تهران در 6 ماه ابتدایی امسال

انتهای پیام/

برچسب ها: بهشت زهرا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار