کد خبر: ۱۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
روز گذشته خبرگزاری ایسنا خبری منتشر کرد که براساس آن میزان رضایت آمریکایی‌ها از خودروهای‌شان به پائین‌ترین سطح در 11 سال گذشته رسیده که در حد زیادی به دلیل خسته شدن آنها از فراخوان‌های متعدد بوده است. شما تصور کنید این مردم آمریکا در چه فلاکتی زندگی می‌کنند که خودروسازان آنها خودروهای معیوب به مردم می‌فروشند؛ از آن بدتر به روی خریداران هم می‌آورند که ماشین را به آنها انداخته‌اند و می‌خواهند جنس بد فروخته شده خودشان را اصلاح کنند.
در ادامه گزارش ایسنا آمده که شاخص رضایت مشتری‌های آمریکایی از بالاترین نمره یعنی 100 به 79 کاهش پیدا کرده است. تصور کنید این اتفاق در کشورهای مختلف جهان چه واکنش‌هایی را به همراه می‌تواند داشته باشد...
مسئول مربوطه در ژاپن: شمشیر سامورایی به یادگار مانده از اجداد خود را برداشته و ضمن عذرخواهی از مردم شکم خودش جر و واجر می‌کند.
مسئول مربوطه در هند: مسئولان آرزو می‌کنند که همزمان با اینکه کیفیت خودروها پایین می‌آید یکم هم تلفات بالاتر برود تا بتوانند جلوی انفجار جمعیت را بگیرند.
مسئول مربوطه در تایلند: یک مقام دولتی در قاب تلویزیون ظاهر می‌شود و با افتخار اعلام می‌کند که هرچند رضایت شهروندان از خودروها کم شده اما در عوض رضایت گردشگران از جاذبه‌های گردشگری و آجیل‌های مخصوص تایلندی بیشتر شده است.
دومین مسئول مربوطه در ژاپن: در حالی که شمشیر خونین و مالین مسئول قبلی را با دستمال اجدادی خود تمیز می‌کند، بغض کرده رو به دوربین می‌گوید هنوز از کار مسئول قبلی عذاب وجدان دارد و شروع می‌کند به تکه و پاره کردن شکم خودش.
مسئول مربوطه در چین: از آمار زیاد تولید خودرو در کشورش دفاع می‌کند و می‌گوید که کمیت و تعداد خودروها از کیفیت آنها مهمتر است چون این محصولات را برای ایران و سایر کشورها تولید می‌کنند.
مسئول مربوطه در آمریکا: ضمن عذرخواهی از کاهش میزان رضایت مشتری‌ها از کیفیت خودروها مجددا یک فراخوان دیگر برای خودروهای جدید می‌دهد و بازهم میزان رضایت آمریکایی‌ها کاهش پیدا می‌کند.
مسئول مربوطه در زیمباوه: مردم خیلی از ما تشکر می‌کنند و می‌خواهند تا کیفیت خودرو از این هم کمتر شود تا حداقل در اثر رانندگی بمیرند نه گرسنگی.
مسئول مربوطه در ایران: مسئول ایرانی نمودار را برعکس می‌کند و به استناد همان نمودار برعکس شده اثبات می‌کند که مردم از وضعیت خیلی راضی‌ هستند.
مسئول مربوطه در اروپا: از مردم عذرخواهی می‌کند و دستور می‌دهد بجای خودروهای معیوب چند خودروی آخرین مدل همان خودروسازی را به مردم بدهند.
مسئول مربوطه دیگر در ژاپن: در حالی که بالای سر جنازه تیکه و پاره دو مسئول قبلی ایستاده، اشک از چشمانش جاری می‌شود و خودش را جر می‌دهد و مسخره‌اش را درمی‌آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار