کد خبر: ۱۹۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
سرمربی فولاد خوزستان درباره مسابقه فردای تیم خود در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل فر شهید سپاسی اظهار کرد:حق استان بزرگ فارس است که تیمی در لیگ برتر داشته باشد. کار بزرگی انجام دادند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. بازی سختی با این تیم داریم. تمام تیم‌هایی که در شیراز به میدان رفته‌اند به سختی بازی اشاره کرده‌اند. مهم‌تر از آن بحث کیفیت زمین است که همه تیم‌ها به آن معترض بودند. امیدوارم زمین کیفیت و شرایط خوبی داشته باشد و مشکلی برای دو تیم ایجاد نشود.

وی افزود: تیم ما باید از نظر ذهنی آماده باشد تا بتواند بازی خوبی انجام دهد. امیدوارم موفق باشیم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در رابطه با محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا گفت: از روزی که من به فولاد آمدم بازیکنان مصدوم زیادی داشته‌اند. طبق صحبتی که با مدیرعامل انجام داده بودم، پیش‌بینی این اتفاق را کرده بودم. مصدومان زیادی داریم که دو، سه نفر آن‌ها را برای دیدار با فجر در اختیار نداریم. امیدوارم مصدومیت بازیکنان به ما ضربه نزند. امیدوارم بازیکنان فردا بهترین عملکرد را داشته و با تمرکز بالا به فکر گرفتن سه امتیاز باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار