کد خبر: ۱۹۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد؛
وزیر جهاد گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ با ایجاد یک ردیف درآمد اختصاصی تلاش کردیم منابع طبیعی را به سمت اقتصادی اداره کردن پیش ببریم که با تصویب آن توسط مجلس شرایط مطلوب تری را در سال آینده داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سیدجواد ساداتی نژاد اظهار کرد: خاک بستر حیات و یک میراث بین نسلی است و همه ما وظیفه داریم برای صیانت از منابع آب و خاک کشور تمام تلاش خود را به کار ببندیم که این کار به عزم ملی و مردمی نیاز دارد.

وی با بیان این که سمن ها و مردم بهترین حافظان آب و خاک این کشور هستند، ابراز امیدواری کرد: با کمک رسانه ها به عنوان بزرگترین حامی آب و خاک کشور و تزریق علم و فناوری بتوانیم شرایط مطلوبی را برای آب و خاک ایجاد کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ با ایجاد یک ردیف درآمد اختصاصی تلاش کردیم منابع طبیعی را به سمت اقتصادی اداره کردن پیش ببریم که با تصویب آن توسط مجلس شورای اسلامی شرایط مطلوب تری را در سال آینده خواهیم داشت.

وی با اشاره به این که ما در کنار توسعه کشور خواهیم بود و با توسعه مقابله نخواهیم کرد، عنوان کرد: سازمان محیط زیست و منابع طبیعی در کنار هم، در حوزه ایجاد اشتغال، کسب و کارها و حوزه زیرساخت های کشور، توسعه و حفاظت از منابع طبیعی کشور را رقم خواهند زد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار