کد خبر: ۱۹۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت درباره علت ثبت نشدن حقوق و مزایای کارکنان این وزارتخانه در سامانه «پاکنا» توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار گزارش سازمان و اداری و استخدامی کشور درباره عملکرد قوای سه گانه در ثبت حقوق و مزایای کارکنانشان در سامانه «پاکنا» مشخص شد که وزارت نفت هیچ اطلاعاتی را در این سامانه ثبت نکرده است.

مهدی علی مددی معاون مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در این باره توضیح داد: وزارت نفت آمادگی کامل برای تغذیه اطلاعات حقوق و مزایا و دستمزد کارکنانش را در سامانه کارمند ایران دارد. همانطور که قبلا اطلاعات کارکنان را در سامانه پاکنا تغذیه کردیم، آمادگی داریم اطلاعات حقوق و دستمزد آن ها را هم تغذیه کنیم، ولی سازمان اداری و استخدامی باید برای امکاناتی را فراهم کند که بتوانیم این کار را انجام دهیم.

او افزود: امیدوارم با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی و تعریف ضوابط و مقررات صنعت نفت در این سامانه و همچنین تغذیه فوق العاده‌های عملیاتی که داریم و باید صورت بگیرد، ما هم بتوانیم مانند سایر سازمان‌ها، حقوق و مزایای کارکنان را پرداخت کنیم.

علی مددی همچنین تاکید کرد که اطلاعات این سامانه آماده است و فقط باید پلتفرم سازمان اداری و استخدامی، اجازه ورود اطلاعات به این وزارتخانه را بدهد.

او گفت: یک ماه قبل به سازمان اداری و استخدامی نامه زدیم و قرار بود که این شرایط را برای ما فراهم کنند، یعنی یک سری از قوانین مقررات صنعت نفت را در این سامانه تغذیه کنند تا بتوانیم این کار را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار