کد خبر: ۱۹۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
اگر شما هم طراح گرافیک، تولید کننده محتوا برای یوتیوب، اینستاگرام و یا یک CGArtist و هنرمند در زمینه هنرهای دیجیتال هستید، بدانید که دسترسی به بزرگترین آرشیو های گرافیکی در دنیا برای شما از طریق سایت سیجی کوک ساده، آسان و رایگان شده است.

دانلود از freepik به سایت سیجی کوک اضافه شد

freepik ، motionarray ، elements.envato و چندین سایت دیگر، از بزرگترین آرشیو های گرافیکی دنیا که به دلایل مختلف، مشکلات ایرانیان در پرداخت های ارزی و هزینه های بالا دسترسی به این آرشیو های بی پایان گرافیک و تولید محتوا برای ایرانیان سخت و گاهی اوقات غیر ممکن شده است. اگر شما هم طراح گرافیک، تولید کننده محتوا برای یوتیوب، اینستاگرام و یا یک CGArtist و هنرمند در زمینه هنرهای دیجیتال هستید، بدانید که دسترسی به بزرگترین آرشیو های گرافیکی در دنیا برای شما از طریق سایت سیجی کوک ساده و آسان و رایگان شده است.

دانلود از بزرگترین آرشیو های گرافیکی دنیا در ایران

اگر شما هم به عنوان یک طراح گرافیک و تولید کننده محتوا نیاز دارید که از آرشیو های حرفه ای دنیا فایل های گرافیکی را دریافت کنید، سایت CGKOK این امکان را برای شما فراهم آورده است، تا با استفاده از سرویس ثبت درخواست فایل و پروژه از سایت های خارجی و فقط با ارسال لینک صفحه فایل مورد نظر ، لینک دانلود فایل را به آسانی و سریع دریافت کنید، در واقع از این به بعد نه تحریم و نه پرداخت های دلاری سنگین دسترسی شما به آرشیو گرافیکی دنیا را محدود نخواهد کرد و شما به راحتی می توانید از سرویس دانلود از freepik سایت سیجی کوک برای دانلود از این آرشیو گرافیکی بی پایان استفاده کنید.

از طریق همین سرویس امکان دانلود فایل از سایت elements.envato و همچنین سایت بزرگ motionarray برای ایرانیان فراهم شده است و به راحتی می توانید به تمام آرشیو این سایت ها دسترسی دانلود داشته باشید.

معرفی سایت CGKOK

وب سایت CGKOK از سایت های فعال در زمینه ارائه آرشیو های گرافیکی، تولید محتوا، فیلم سازی، انیمیشن سازی و... است، که تمامی آرشیو های مورد نیاز هنرمندان CG را در دسته بندی های منظم از طرح لایه باز PSD فتوشاپ گرفته تا وکتور و پروژه آماده افترافکت و پریمیر، مدل سه بعدی، منابع بازی سازی، آهنگ های تیزر مخصوص ساخت و تولید محتوای تبلیغاتی و ده ها دسته بندی دیگر در اختیار کاربران ایرانی قرار داده است.

یکی از امکانات کاربردی این سایت علاوه بر آرشیو بزرگی از فایل ها و پروژه های گرافیکی و ویدیویی که امکان دانلود آسان آن ها از سرور های ایران وجود دارد، امکان ثبت درخواست فایل از سایت های خارجی مانند freepik ، motionarray ، elements.envato است که در واقع شما با داشتن یک اکانت در سایت سجی کوک به تمامی آرشیو این سایت ها نیز دسترسی دانلود خواهید داشت.

سیجی کوک

دانلود آسان منابع گرافیکی

از امکانات خوب سایت CGKOK دانلود آسان تمامی منابع گرافیکی مورد نیاز طراحان و تولید کننده گان محتوا، فیلم سازی و انیمیشن سازی است، در سایت سیجی کوک شما می توانید به آسانی طرح های لایه باز ، تصاویر وکتور و گرافیکی ، ابزار های فتوشاپ، پروژه آماده پریمیر و افترافکت، فوتیج، ابزار های ساخت موشن گرافیک، مدل سه بعدی، متریال و تکسچر و آموزش های مربوط به عرصه CG و هنرهای دیجیتال را دانلود کنید.

پیشنهاد می کنم حتما در گوگل سایت CGKOK را جستجو کنید و از امکانات این سایت برای اتصال شما به آرشیو بزرگ و بی پایان گرافیک رایانه دنیا استفاده کنید، در این سایت علاوه بر دانلود از آرشیو بزرگ خود سایت ، میتوانید از سایت های freepik ، motionarray ، elements.envato ثبت درخواست فایل کنید و لینک دانلود فایل به صورت اختصاصی برای شما ارسال می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار