کد خبر: ۱۹۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
​مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی تاکید کرد: با بهره‌مندی از ظرفیت خانواده بزرگ ورزش و جوانان، آیین بزرگداشت دومین سال شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را با شکوه برگزار خواهیم کرد.

به گزارش  برنا، اسماعیل احمدی در جلسه ستاد گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: هنوز هم تلخی واقعه شهادت سردار دلها در خاطره ها زنده است و هیچ کسی این لحظه دردناک را از یاد نبرده است .

وی با تاکید بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار بیان کرد : حوزه ورزش و جوانان، فرصت مغتنمی است که بتوانیم نام و مجاهدت‌های سردار دلها را پاس بداریم.

مشاور وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در حوزه فرهنگ‌سازی و معرفی سردار بزرگوار، ظرفیت‌های مناسبی در فدراسیون‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد وجود دارد که می‌توان در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت آن شهید والا مقام‌ بهره برد.

وی در ادامه سخنانش به علاقمندی شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی به ورزش‌های زورخانه ای و ورزش های روستایی و عشایری و مشارکت ایشان در انجام این ورزش ها اشاره کرد.

اسماعیل احمدی با تاکید بربرگزاری مراسم بزرگداشت دومین سال شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی اظهار داشت : با فروکش کردن شرایط کرونایی باید تلاش کنیم تا این مراسم به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

انتهای پیام//

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار