کد خبر: ۱۹۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
امروز سه شنبه شانزدهم آذر ماه در جلسه ای که با حضور اعضای شورای اسلامی استان تهران، سوده نجفی طی حکمی بعنوان مشاور امور بانوان این شورا منصوب گردید.

سوده نجفی به عنوان مشاور امور بانوان شورای شهر تهران منصوب شد

سوده نجفی به عنوان مشاور امور بانوان شورای اسلامی استان تهران منصوب شد.

امروز سه شنبه شانزدهم آذر ماه در جلسه ای که با حضور اعضای شورای اسلامی استان تهران،  سوده نجفی طی حکمی بعنوان مشاور امور بانوان  این شورا منصوب گردید.

در این جلسه احمد خانی رئیس شورای اسلامی استان تهران با اشاره به سوابق ارزنده سوده نجفی در عرصه مدیریت گفت : نگاه مشاورین و‌نخبگان ‌به مسایل درون سازمانی ‌و برون دستگاهی به اجتماع ‌‌در راستای رفع مشکلات بدون تردی راهگشا ‌‌و بسیار اثرگذار است که امید است با تجارب ارزنده ایشان در حوزه بانوان بتوانیم‌منشا خدمات خوب به مردم عزیز در این جایگاه مردم‌نهاد باشیم .

در متن حکم سوده نجفی آمده است:

نظر به تخصص، تجربه و توانمندی سرکارعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور امور بانوان شورای اسلامی استان تهران منصوب می‌کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره گیری از تجارب در انجام وظایف محوله و کمک به ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم شریف استان تهران  با محوریت ارتباط قوی و موثر با شوراهای اسلامی شهرستان های استان موفق و موید باشید.

احمد خانی

رئیس شورای اسلامی استان تهران

سوده نجفی به عنوان مشاور امور بانوان شورای شهر تهران منصوب شد

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار