کد خبر: ۱۹۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج استخدام رسمی نیروهای شهرداری را در گروی برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان دانست و گفت: این آزمون در دی ماه سال جاری با همکاری سازمان سنجش و آموزش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «عمار ایزدیار» از اتمام فرایند بررسی و تدقیق اطلاعات نیروهای شرکتی در کمیته تخصصی ذیربط اشاره و اظهار داشت: در راستای عدالت شغلی، پیگیر قطعی شدن دستورالعمل جدید استخدام و تبدیل وضعیت کارکنان مجموعه شهرداری با توجه به سوابق شغلی ، سنوات و تحصیلات هستیم. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شهرداری به عنوان نهاد عمومی و غیر دولتی تابع قوانین استخدامی است، افزود: تمامی کارکنان حائز شرایط به جز ایثارگران از طریق برگزاری آزمون حضوری و بر اساس یک سری شرایط از جمله تحصیلات بالای فوق دیپلم ، سنوات و وجود پست سازمانی انجام می شود.

ایزدیار بیان کرد:تعداد ۱۷۸۰ نفر از نیروهای شهرداری در آزمونی که در دی ماه برگزار خواهد شد، شرکت کرده و رقابت می کنند و از این تعداد ۳۷۰ نفر طی ۱۰ درصد پست مصوب سازمانی پس از احراز شرایط و کسب ۱۰۰ امتیاز به استخدام شهرداری در می آیند. 

عضو شورای شهر کرج از تبدیل وضعیت ۸۱۶ نفر سهمیه ایثارگران خبر داد و گفت: این نیروها که اغلب فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند در پست های اعلام شده بدون شرکت در آزمون استخدامی تبدیل وضعیت می شوند.


به گفته ایزدیار ؛ تامین رفاه و بهبود وضعیت معیشت کارکنان مجموعه شهرداری از جمله مهمترین اولویت های مدیریت شهری است تا شاهد انگیزه بخشی به کارکنان و در نهایت ارتقاء خدمت رسانی به شهر و شهروندان باشیم.

48

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار