کد خبر: ۱۹۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
شیراز _از هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فجرشهیدسپاسی شیراز روز جمعه در اراک به مصاف تیم آماده آلومینیوم این شهر می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز که تا پایان هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با ۲ پیروزی، ۳ تساوی و ۳ شکست و مجموع ۹ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد در هفته نهم کار بسیار سختی در پیش دارد و می‌بایست در زمین اراک به مصاف تیم آلومینیوم این شهر رود.

تیم آلومینیوم که با هدایت رسول خطیبی این روزها در اوج آمادگی قرار دارد و یکی از تیم‌های مدعی این دوره از مسابقات است، با ۴ برد و ۴ تساوی و بدون باخت و مجموع ۱۶ امتیاز و تنها به دلیل گل زده کمتر نسبت به گل گهر و سپاهان در مکان سوم جدول قرار گرفته است.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد این دیدار بیان داشت: تیم آلومینیوم با شایستگی و کیفیت بالا و کادر فنی خوب و کاربلد تا الان توانسته در جایگاه خوبی از جدول لیگ قرار بگیرد و ما هم تاکنون با تیم‌های خیلی خوبی بازی داشتیم و بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند تا نام شهید سپاسی ماندگار باشد و چه از نظر فنی و چه اخلاقی تیم ما اصول را رعایت کرده و اکنون از فجر با عنوان یک تیم باکیفیت و بااخلاق در کشور یاد می‌شود.

علی اصغر کلانتری افزود: با تیم خوب آلومینیوم و در زمین صاف و هموار اراک سعی داریم بهترین بازی خود را برگزار کنیم و یک مصاف قابل قبول و تماشاگر پسند و روی زمین را انجام دهیم و از نظر اخلاقی هم ایده آل باشیم.

تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت ۱۵ روز جمعه و با قضاوت در اراک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار