کد خبر: ۱۹۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

فروش کیسه پارچه ای و چاپ ساک پارچه ای توسط مجموعه معتبر پارچینه با هزینه بسیار مناسب و کیفیت بالا به شما ارائه می شود.

ساک پارچه ای یکی از انواع متریالی است که برای بسته بندی و ارائه محصولات به کار می رود. ساک های پارچه ای در مقایسه با ساک های پلاستیکی ، مزایای بسیار زیادی دارند، ساک های پارچه ای تا مدت ها مورد استفاده قرار گرفته و کمتر دچار آسیب می شوند، قیمت ارزانی دارند و زیبا هستند.

ساک پارچه ای یا همان کیسه پارچه‌ای در دو نوع برزنتی و غیر بافت که نان وون هم نامیده می‌شود به تولید می‌رسد که به طور کلی انواع کیسه پارچه‌ای برزنتی نسبت به کیسه پارچه ای غیر بافته قیمت بالاتری داشته بنابراین ساک های دستی غیر بافته بسیار رایج تر می باشند. ساک پارچه ای از دوام بالایی برخوردار بوده و از نظر اقتصادی نیز کاملاً به صرفه می باشد همچنین فروشندگان کالا می‌توانند چاپ ساک پارچه ای را انجام دهند و نام برند یا مجموعه مورد نظر خود را بر روی کیسه پارچه‌ای درج کنند.

چاپ ساک پارچه ای

چاپ ساک پارچه ای معمولاً به صورت چاپ سیلک انجام می گیرد. بسیاری از فروشندگان به منظور تبلیغات با حداقل هزینه ، چاپ ساک پارچه ای را سفارش می دهند. برای خرید انواع کیسه پارچه ای و چاپ ساک پارچه ای در کیفیت بسیار بالا و با هزینه مناسب به سایت پارچینه مراجعه فرمایید. پارچینه یکی از مراکز معتبر فروش انواع ساک های پارچه ای در رنگ بندی و انواع مختلف می باشد و شما می توانید علاوه بر خرید ساک های پارچه ای سفارش چاپ ساک پارچه ای را به این مجموعه فعال و معتبر بدهید.

خصوصیات ساک پارچه ای

استفاده از ساک پارچه ای تنها برای حمل کالا ها نبوده و با استفاده از چاپ ساک پارچه ای میتوان نام برند خود را بر روی آن چاپ کرد و یک تبلیغ بسیار موثری را داشت. تبلیغاتی که با استفاده از چاپ ساک پارچه ای ایجاد می شود بسیار کم هزینه بوده و صرفه اقتصادی دارد.

 ساک پارچه ای دارای استحکام بسیار بالا بوده و می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند.

ساک پارچه ای در تنوع طرح و رنگ به تولید رسیده و می‌توانید آن را به صورت سفارشی نیز خریداری نمایید.

ساک پارچه ای دوستدار محیط زیست است بنابراین این متریال بسیار مناسب برای بسته بندی بوده زیرا در ساخت کیسه پارچه‌ای ها از مواد شیمیایی استفاده نمی شود و قابل بازیافت می باشد.

انواع کیسه پارچه ای بدون بافت از پارچه ی بدون بافت یا پارچه های سوزنی به دست می‌آیند که ساک های دستی به صورت تبلیغاتی و برای ارائه محصولات به کار می روند. ساک پارچه ای بدون بافت از مواد دوستدار محیط زیست ساخته شده و قیمت بسیار مناسبی دارد ،همچنین در کنار این مزایای مهم ، کیسه پارچه ای بسیار مقاوم بوده و در طول استفاده تغییر حالت نمی دهد.ساک پارچه ای بدون بافت که نان وون هم نام دارد از پارچه هایی به دست می آیند که این پارچه ها به صورت بدون بافت به تولید می‌رسند.بنابراین پارچه هایی که برای کیسه پارچه ای نان وون مورد استفاده قرار می گیرد در تولید شان از دوختن یا بافتن و یا گره زدن استفاده نمی‌شود و متفاوت با پارچه های مرسوم است. پارچه های بی بافت از مواد شیمیایی تشکیل می‌شوند که به صورت مایع مورد استفاده قرار گرفته و در میان غلتک ها شکل می گیرند.هنگامی که به این پارچه ها نگاه می کنید و چاپ ساک پارچه ای را مشاهده می کنید شاید فکر کنید که به نوعی دوخته شده است اما این کار با استفاده از غلتک ها یا دستگاه بر روی پارچه به وجود می آید.

در زمان خرید کیسه پارچه‌ ای یکی از نکات بسیار مهم میباشد که به طور مثال در وزن های ۵۰ گرم ۶۰ گرم و ۹۰ گرم می توانید آن را خریداری نمایید که این میزان از گرم برای یک ساک دستی نبوده و برای پارچه در یک متر مربع می باشد. بنابراین به طور مثال اگر ساک دستی پارچه ای را در گرماژ ۶۰ گرمی خریداری می کنید وزن ساک شما ۶۰ گرم نیست و وزن پارچه به کار رفته در کیسه پارچه ای در هر متر مربع ۶۰ گرم میباشد.پارچینه با فروش مستقیم کیسه پارچه ای توانست بهترین قیمت را برای شما در نظر گیرد.

فروش و چاپ ساک پارچه ای

کیسه پارچه ای را می توان هم به صورت بدون چاپ تهیه کرد و هم چاپ ساک پارچه ای را انجام داد در واقع این کیسه ها برای ارائه محصولات به مشتریان و نیز تبلیغات به کار می روند و شما با هزینه بسیار کمی که بابت چاپ ساک پارچه ای می‌پردازید، می‌توانید تبلیغاتی بسیار گسترده داشته باشید.مراکزی هستند که فروش و چاپ ساک پارچه ای را به شما ارائه می کنند و شما می توانید این محصول را به راحتی تهیه کنید پارچینه یکی از این مراکز معتبر است که مورد اعتماد مشتریان قرار گرفته و به جهت تجربه بالا و سابقه درخشان در زمینه عرضه ساک پارچه ای و چاپ ساک پارچه ای می تواند بهترین محصولات و خدمات دهی را به شما ارائه کند.

مزایای کیسه پارچه‌ای

 استحکام و ماندگاری

مقاومت کیسه پارچه ای بسیار بالا بوده و به دلیل استفاده از پارچه های بی بافت در آن به راحتی پاره نمی شود و تغییر شکل نمی دهد به همین دلیل مدت ها می توان از آن نیز استفاده نمود.

سازگار با محیط زیست

 کیسه پارچه ای از موادی تشکیل شده که برای محیط زیست هیچ گونه آسیبی وارد نکند و به همین جهت این ساکهای پارچه ای دوستدار محیط زیست می باشند و ساک های دستی قابل بازیافت هستند.

قابل استفاده مجدد

با توجه به ماندگاری بالای ساک پارچه ای می توان از این ساک ها به صورت چندین بار استفاده کرده یا آن را شستشو داد.

وزن کم

 کیسه پارچه‌ای دارای وزن بسیار پایین بوده و همین موجب می‌شود که افراد به راحتی از آن برای حمل کالاها استفاده کنند.

ضد آب بودن

ساک پارچه ای و همچنین چاپ ساک پارچه ای ضد آب می باشند بنابراین این ساک ها در رطوبت و یا روزهای بارانی آسیبی نمی بینند.

تنوع اندازه و رنگ

 کیسه پارچه ای در تنوع رنگ و اندازه به تولید رسیده و می توانید با توجه به سلیقه خود آنها را انتخاب کنید.

انعطاف بالا

کیسه پارچه ای دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی بوده و هیچگونه آسیبی از نظر انعطاف نخواهد دید.

قیمت ارزان

کیسه پارچه ای دارای قیمت بسیار مناسبی بوده و به همین دلیل عرضه کننده کالاها از ساک پارچه ای برای محصولات حتی ارزان‌قیمت نیز استفاده می‌کنند و این ساک ها جایگزین بسیار مناسبی برای کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف می باشند.

قابلیت بازیافت

ساک پارچه ای با توجه به ساختار و مواد به کار رفته در آن قابلیت بازیافت داشته و پس از استفاده می توان آن را بازیافت کرد و به طبیعت و محیط زیست هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند.همانطور که می‌دانیم کیسه های پلاستیکی از موادی تشکیل شدند که قابل تجزیه پذیری نداشته و به دلیل اینکه این کیسه ها یکبار مصرف هستند به صورت بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند به محیط زیست آسیب های زیادی را وارد کنند بنابراین با استفاده از کیسه پارچه‌ای می‌توان از صدمه رسیدن به محیط زیست نیز جلوگیری کرد. پارچینه فروش مستقیم انواع کیسه پارچه ای را به شما ارائه می کند همچنین این مجموعه معتبر در جهت خدمات دهی کامل به مشتریانش چاپ ساک پارچه ای را برای شما در نظر گرفته تا بتوانید تبلیغات بسیار خوبی را برای خود داشته باشید.

https://parchine-co.com/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار