کد خبر: ۱۹۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران بر لزوم تدوین برنامه راهبردی شهر هوشمند رامسر با هدف توسعه اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، سید مصطفی فلاح در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه شهر هوشمند رامسر با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه بعنوان مصوبه هیات دولت و به صورت پایلوت در استان گفت: با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهر رامسر باید با برنامه ریزی صحیح در راستای استفاده از ظرفیت‌های این شهرستان و بکارگیری توانمندی‌های فعالان حوزه فناوری اطلاعات موجبات تسهیل اجرای این پروژه را فراهم کرد.

او در ادامه افزود: برآورد مالی پروژه زمانی امکان پذیر خواهد بود که نقشه راه درست در جهت آغاز عملیات اجرایی این طرح ترسیم شده باشد و این امر در ابتدا مستلزم تدوین برنامه راهبردی و همکاری همه جانبه شهرداری، شورای اسلامی شهر، دستگاه‌های اجرایی مرتبط و فعالان بخش ICT می‌باشد.

فلاح تصریح کرد: شهرستان رامسر بدلیل موقعیت جغرافیایی و طبیعی مناسب و قرار گرفتن در کنار سواحل دریای خزر و داشتن فرودگاه اختصاصی جایگاه ویژه‌ای دارد و گزینه مناسبی جهت سرمایه گذاری است و افزایش گردش مالی منطقه بسیار خوبی را بدنبال خواهد داشت.

دبیر کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان در خاتمه تصریح کرد: این پروژه با هدف توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، افزایش رفاه و سطح خدمات الکترونیک مردم پیگیری خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار