کد خبر: ۱۹۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

سلامت نیوز:رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: خوشبختانه آمار تهران از نظر مرگ‌و‌میر، بستری و مبتلایان به ویروس کرونا روبه کاهش است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، پیام طبرسی، رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به آخرین وضعیت ابتلا به کرونا در تهران، اظهار کرد: هر زمانی که سویه جدیدی از کرونا در دنیا ظاهر می‌شود آن زمان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از همه موضوعات دیگر مهم‌تر است اما خوشبختانه آمار تهران از نظر مرگ‌و‌میر، بستری و مبتلایان به ویروس کرونا روبه کاهش است.


وی اهمیت واکسیناسیون در دوران کرونا را مهم خواند و افزود: باید برای افزایش میزان واکسیناسیون تلاش کنیم و همچنان توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید در دستور کار قرار داده شود.


رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری درباره خطرناک بودن بازگشایی مدارس،گفت: مدارس در حال حاضر به صورت یک روز در هفته فعالیت می‌کنند، بنابراین فعلاً باید به همین روال پیش رفت تا ببنیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.


وی با اشاره به روند افزایش آمار مبتلایان به کرونا در سه استان کشور، اظهار کرد: این موضوع فعلاً قابل بحث نیست، باید دو هفته صبر کرد اما فعلا موارد افزایشی در کشور نداریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار