کد خبر: ۱۹۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
رئیس اتاق اصناف البرز گفت: سقف قیمت آجیل و میوه شب یلدا تعیین شده و هرگونه افزایش قیمتی بیش از نرخ های اعلام شده تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حصاری رئیس اتاق اصناف البرز صبح امروز در جمع خبرنگران در خصوص تمهیدات نظارتی برای کنترل قیمت‌ها در  بازار شب یلدا، اظهار کرد:  طرح های ویژه ای برای رصد قیمت ها بر بازارشب یلدا در نظر گرفته شده و نظارت ها تشدید می شود. نظارت عمده اتاق اصناف بر بازار شب یلدا در خصوص آجیل و میوه است که با افزایش تعداد بازرسان، نظارت بر  بازار شب یلدا به صورت ویژه اجرا می شود.

وی  قیمت پایه آجیل شب یلدا همراه با «باسلوق» را ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت پایه آجیل شب یلدا بدون باسلوق ۱۸۰ هزار تومان است. همچنین هر نوع تغییر در نوع آجیل و دریافت خدمات به  دلخواه مشتری، حداکثر تا سقف ۲۵۰ تا ۲۸۰ هزارتومان است.

رئیس اتاق اصناف البرز با بیان اینکه با متخلفان برخورد قانونی می شود؛ خاطر نشان کرد:  هر گونه افزایشی در عرضه محصولات شب یلدا از جمله میوه و آجیل  بیش از  قیمت های اعلام شده،  تخلف است و منجر به تنظیم گزارش و صدور برگ جریمه خواهد شد.

وی یادآور شد : بازار  میوه شب یلدا نیز کنترل می شود و معیار ارزیابی فاکتورهای خریدی است که مراکز عرضه  از میادین میوه و تره بار دارند که باید میوه ها را با سود متعارف عرضه کنند.‌

حصاری همچنین از کسبه خواست با رعایت قیمت های اعلام شده ،  همکاری لازم را با اصناف داشته باشند تا در شب یلدا بازار آرامی برای شهروندان داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار