کد خبر: ۱۹۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
فرماندار شاهرود:
شاهرود- فرماندار شاهرود با بیان اینکه نظارت بر توزیع ۲۳ قلم کالای ضروری در شاهرود تشدید شد، گفت: طرح تشدید نظارت به دلیل نزدیکی شب یلدا و برای رضایتمندی بیشتر مردم، از امروز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی ظهر پنجشنبه در نشست بررسی مسائل و موانع تولید شهرستان شاهرود به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر بازار شب یلدا از امروز در سراسر استان و شهرستان شاهرود آغاز شده است، تاکید کرد: نظارت بر توزیع ۲۳ قلم کالای ضروری در شاهرود تشدید شد.

وی با بیان اینکه بازرسان و ناظران در گستره شهرستان شاهرود به نظارت بر بازار عرضه محصولات و اقلام اساسی مانند شیرینی، میوه، آجیل و… می‌پردازند، افزود: مردم می‌توانند هر نوع تخلف شامل کم فروشی، گران‌فروشی و… را به سامانه ۱۲۴ صمت اطلاع رسانی کنند.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه عزم خوبی برای مقابله با تخلفات اصناف در این بازه زمانی وجود دارد، بیان کرد: برای آرامش خاطر مردم با تخلف هر واحد صنفی برخورد قانونی و قاطع صورت خواهد گرفت همچنین باید گفت در گشت‌ها و نظارت بر بازار طبق دستورالعمل جهاد کشاورزی نیز به همراه صمت و اصناف، بسیج و داوطلبان و… همراهی خواهد کرد.

جلالی تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از گران‌فروشی را دو محور اصلی طرح تشدید نظارت بر بازار یلدا دانست و ابراز کرد: از کسبه و اصناف نیز انتظار می‌رود تا در اجرای این طرح با مسئولان و ضابطان همراهی خوبی داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار