کد خبر: ۱۹۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:
آیت الله «علما» گفت: مهم‌ترین موضوع آموزش و پرورش حوزه تعلیم و تربیت بوده که همواره مورد تاکید امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مهم‌ترین موضوع آموزش و پرورش حوزه تعلیم و تربیت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با وزیر آموزش و پرورش ضمن تاکید بر اهمیت تعلیم و تعلم در دین مبین اسلام، اظهار داشت: آموزش و پرورش به دلیل نقش اساسی آن در آینده کشور و انسان ساز بودن آن نیاز به توجه ویژه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: نزول کتب آسمانی و ارسال انبیا از جانب پروردگار، بیانگر اهمیت تعلیم و تربیت از ابتدای آفرینش انسان است.

آیت الله علما تصریح کرد: در ادامه بر نقش بی بدیل فرهنگیان تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش کشور خانواده بزرگی است که نیاز به توجه دارد و همه مسئولان در برابر ارتقای کمی و کیفی نظام آموزش و پرورش مسوول هستند.

وی افزود: مهم‌ترین موضوع آموزش و پرورش حوزه تعلیم و تربیت بوده که همواره مورد تاکید امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

آیت الله علما بیان داشت: باید عمق بخشی به تعلیم و تربیت دانش آموزان در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد زیرا دانش آموزان آینده سازان کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطر‌نشان کرد: آموزش و پرورش از قدیم الایام همواره مورد توجه بوده و وضعیت کمی و کیفی آن باید ارتقا پیدا کند.

در ادامه «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه عدالت آموزشی در دولت سیزدهم مورد توجه قرار خواهد گرفت، گفت: وزارت آموزش و پرورش همواره در مسیر اعتلای نظام تعلیم و تربیت گام برداشته است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: میانگین دانش‌آموزان مقطع متوسطه در استان از میانگین کشوری بالاتر است و این یک ظرفیت بزرگ برای استان کرمانشاه محسوب می‌شود.

نوری بیان داشت: اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق معلمان و تحقق عدالت آموزشی به ویژه در استان کرمانشاه از جمله مواردی است که در این دوره مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی خاطر‌نشان کرد: افزایش سطح آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش نیز مورد توجه دولت سیزدهم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار