کد خبر: ۱۹۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: قضات ما و مدیران قضایی به تأسی از رییس محترم قوه قضائیه با حضور مستمر و سرزده از زندان به بررسی امور زندانیان و شنیدن اظهارات آنان می پردازند و تمام سعی و تلاش مجموعه قضایی، استفاده از تأسیسات ارفاقی و جلب کمک خَیِّران برای کاهش جمعیت زندانیان مالی و رهایی مددجویان بدهکار غیر بزهکار از بند زندان است.

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری در حاشیه  بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از زندان مرکزی یزد و آیین آزادی ۱۰۰  محکوم مالی نیازمند، اظهار کرد: آنچه برای دستگاه قضایی مهم و ارزشمند است اصلاح و تربیت زندانیان و بازاجتماعی شدن مددجویان است تا پس از بازگشت به جامعه، زندگی شرافتمندانه ای را در پیش بگیرند.

وی به برنامه‌های پر شمار فرهنگی در زندان اشاره کرد و افزود: برای تحقق اهداف فرهنگی و تربیتی در زندان یزد از ۲۷ روحانی خلاق و فعال کمک گرفته شده و برای بسیاری از رشته ها بستر حرفه آموزی فراهم شده است. 

رئیس کل دادگستری استان یزد در ادامه نگاه خیرمندانه مردم استان یزد را قابل تقدیر دانست و گفت: اهتمام به امور خیر و مشارکت در کمک به مددجویان زندانی از طریق ستاد دیه و همچنین کمک به خانواده مددجویان از طریق انجمن حمایت از خانواده مددجویان زندانی، از سوی مردم قابل تشکر و ستایش است.

دهشیری در بخش دیگری از سخنان خود به بخشی از تلاش دولت مردمی و انقلابی اشاره و تصریح کرد: در صد روز ابتدایی دولت انقلابی مردمی، تلاش گسترده‌ای شد تا برخی از مشکلات گربیانگیر مردم حل گردد که از آن جمله تأمین واکسن مورد نیاز کشور و کاستن از مشکلات همه گیری بیماری کرونا و مدیریت بحران زلزله هرمزگان و سوخت ناشی از حمله سایبری بود.

وی سفرهای کم‌خرج و حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در روزهای آخر هفته و تعطیل در استانها را نشانی از عشق و اهتمام دولت مردان برای خدمت دانست و خاطرنشان کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم سعی می کند با سفری کم خرج و کم هزینه به استان ها سفر کند و همین امر نیز باعث دلگرمی و امیدواری مردم شده است.

انتهای پیام/الف

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار