کد خبر: ۱۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم رونمایی از ارتقا پروانه اپراتور سوم تلفن همراه به نسل چهارم و لزوم افزایش سرعت خدمات ارتباطی تاکید کرد و گفت: با اقدام وزارت ارتباطات بازنشستگان خدمات جدید‌تری از رایتل دریافت خواهند کرد.
 به گزارش تجارت آنلاين به نقل از فارس،علی ربیعی وزیر تعاون، کار، تعاون و رفاه اجتماعی امروز در مراسم رونمایی از ارتقاء شرکت خدمات ارتباطی رایتل به نسل چهارم شبکه تلفن همراه، در ابتدای سخنرانی خود یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و بر لزوم ساده‌زیستی و اخلاق مداری دولتمردان تاکید کرد و گفت: دولت یازدهم به لحاظ از خود گذشتگی، فداکاری و سادگی نزدیک‌ترین دولت به دولت شهید رجایی است.
 
 ربیعی با اشاره به اینکه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی دیگر حیاط خلوت دولت نیست، تصریح کرد: تأمین اجتماعی استقلال بیشتری نسبت به گذشته دارد و تأکید شخص رئیس جمهور هم بر همین مبنا استوار است و تمام تصمیمات در دل آن گرفته می‌شود.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: صاحبان رایتل و شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی متعلق به کارفرمایان و کارگران است که بر همین اساس ما حافظ منافع این قشر در جامعه هستیم.
 
ربیعی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات فعلی ایران عدم توجه به سرعت و زمان در جریان اقدامات است،‌ گفت: کشورهای نظیر هند، کره و همچنین کشورهای تازه صنعتی شده سرعت بسیار بالایی در زمینه ارتقا فناوری دارند که ایران هم باید سهم خود را از این بازار به دست آورد.
 
وی با اشاره به اینکه زمان در نزد ما ایرانی‌ها نسبت به سایر کشورها ارزش ندارد، گفت: گذشته‌نگری و با قهرمانان زیستن یکی از خصلت‌های منفی است که باید در این زمینه تجدید نظر صورت پذیرد.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نسل چهارم و پنجم که در آینده اضافه خواهد شد به نظم و انضباط و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ‌سازی کمک می‌کنند.
 
ربیعی در پایان از مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل ارتقاء پروانه شرکت خدماتی رایتل و زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی تقدیر کرد.
برچسب ها: ربیعی ، شستا ، دولت
نام:
ایمیل:
* نظر: