کد خبر: ۱۹۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
سرمربی پرسپولیس گفت: وقتی خبر حذف پرسپولیس و استقلال از اسیا را می‌شنویم یعنی این که ساختار فوتبال ما مریض است.

گل محمدی: ساختار فوتبال ما مریض استبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و ذوب آهن افزود: در آخرین جلسه‌ای که برگزار شد همه جشن گرفتند و یکدیگر را در آغوش گرفتند و اعلام کردند مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال صادر شده است، ولی نمی‌دانم الان چه اتفاقی افتاده که می‌گویند این دو تیم از آسیا حذف می‌شوند.
وی گفت: البته این مشکلات برای سال‌های قبل بوده و نمی‌دانم کسانی که قبلاً در فدراسیون فوتبال بودند چگونه توانسته بودند مجوز حرفه‌ای را بگیرند، ولی امسال این اتفاق نیفتاده و این یک معنی می‌دهد و آن این است که ساختار فوتبال ایران مریض است.
گل محمدی در ادامه افزود: ما بیشتر اسم حرفه‌ای بودن را یدک می‌کشیم، اما واقعیت این است که سیستم باشگاهی ما در آسیا عقب است و وقتی با تیم‌های حریف در رقابت‌های آسیایی مواجه می‌شویم تازه متوجه می‌شویم که ساختار و امکانات چیست.
وی گفت: نام پرسپولیس و استقلال آنقدر بزرگ است که بتواند به آسیا اعتبار دهد، ولی برای فوتبال ما اهمیت ندارد که این دو تیم در آسیا باشند یا خیر.
سرمربی تیم پرسپولیس درباره بازی با ذوب آهن نیز گفت: بازی حساسی داریم در مقابل تیم خوب تارتار قطعاً شرایط ما سخت خواهد بود، ولی با همه این تفاسیر برای سه امتیاز بازی می‌جنگیم و حق اشتباه نداریم، زیرا باید فاصله خود را تا رسیدن به صدر جدول با حریفان کمتر کنیم.
گل محمدی درباره حضور رئیس فدراسیون فوتبال در اردوی ذوب آهن گفت: سعی می‌کنیم ذهن خودمان را درگیر مسائل حاشیه‌ای نکنیم، اما قطعاً این اتفاق، اتفاق زیبایی نیست و برای دومین بار است که تکرار می‌شود و بسیار عجیب است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار