کد خبر: ۱۹۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
امام جمعه موقت کنگان:
بوشهر- امام جمعه موقت کنگان گفت: افزایش سفرهای ملوانی دغدغه اساسی مرزنشینان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف قاسمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های جامعه بزرگ مرزنشین، مسئله افزایش سفرهای ملوانی بوده که خوشبختانه با پیگیری استاندار بوشهر سفر دوم مصوب و در زمستان سال جاری لنج داران و ملوانان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

وی افزود: قطع یقین با درایت و پیگیری و دلسوزی استاندار بوشهر امید می‌رود موضوع ساماندهی ته لنجی که از موارد مورد عنایت شخص ریاست جمهور و خواسته‌های مرزنشینان است نیز صورت پذیرد.

خطیب جمعه کنگان با اشاره به رزمایش بزرگ، تهاجمی و کم سابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس شبیه سازی یکی از پیشرفته‌ترین طرح‌های تهاجمی در جنگ‌های ترکیبی و درهم تنیدگی جنگ‌های سخت، نیمه سخت و نرم بیان کرد: دشمنان بدانند اگر کوچک‌ترین غلطی کنند، جمهوری اسلامی تمامی زیرساخت‌های نظامی آمریکا و متحدانش در منطقه را در هم می کوبد.

قاسمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید موشکی ایران شهید طهرانی مقدم عنوان داشت: امروز موشک‌های دوربرد جمهوری اسلامی قادر است در هر نقطه‌ای دشمن را مورد هدف قرار دهد.

وی به تلاش دشمن برای تحت تأثیر قرار دادن موضوع مذاکرات و فشار به تیم مذاکره کننده خاطر نشان ساخت: ایران اسلامی قطع یقین برنده مذاکرات خواهد بود و به گفته برخی کارشناسان در صورت نتیجه بخش بودن مذاکرات ۲۰۰ میلیارد دلار اموال بلوکه شده ایران آزاد و در صورت عدم رسیدن به نتیجه، غنی سازی ۹۰ درصدی از سر گرفته خواهد شد.

امام جمعه موقت کنگان با گرامیداشت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، ضمن بازخوانی حوادث و جریان فتنه ۸۸ و بیان اینکه جریان فتنه ۸۸ و نیز حماسه ۹ دی نیازمند جهاد تبیین است افزود: یوم الله ۹ دی به عنوان یک حماسه بزرگ، نمایش معجزه الهی، قدرت فکری ملت و نظام دینی بایستی همواره بزرگ شمرده شود.

تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام، نکوداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای ۴ و گرامیداشت یاد و خاطره عالم ربانی و مجاهد انقلابی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ سلمان بحرانی از دیگر مطالب مطرح شده در خطبه دوم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار