کد خبر: ۱۹۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۲
اتریوم از ارزهای با ارزش در بازار ارز های دیجیتال به شمار می رود. به طور کلی در میان رده بندی ارزهای دیجیتال، اتریوم بعد از بیتکوین می باشد و در واقع جایگاه دوم را از نظر ارزش به خود اختصاص داده است.

اتریوم از ارزهای با ارزش در بازار ارز های دیجیتال به شمار می رود. به طور کلی در میان رده بندی ارزهای دیجیتال، اتریوم بعد از بیتکوین می باشد و در واقع جایگاه دوم را از نظر ارزش به خود اختصاص داده است. لقب این ارز دیجیتال «ملکه ارزهای دیجیتال» است که با نام اختصاری ETH در جهان شناخته می شود. بسیاری از افراد به دنبال خرید این ارز با ارزش هستند. اگر شما هم علاقه مند به این ارز دیجیتال هستید و می خواهید درباره راه های خرید آن اطلاعاتی کسب کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اتریوم چیست؟ چگونه اتریوم بخریم؟

خرید اتریوم

چگونه اتریوم بخریم؟

به طور کلی، اکثر خریداران ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم، جهت خرید و فروش ارز مورد نظر خود به سراغ صرافی های آنلاین و معتبر می روند. این صرافی های آنلاین در قالب سایت یا اپلیکیشن طراحی شده اند و کاربر به راحتی می تواند از امکانات آن ها استفاده کند.

باید توجه داشته باشید که قبل از اقدام کردن به خرید، باید یک کیف پول اتریوم بر روی تلفن همراه یا رایانه خود داشته باشید. نکته بسیار مهم و عالی این است که بیشتر کیف پول های اتریوم به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرند. اگر می خواهید کیف پولتان و ارزهای آن از امنیت بیشتری برخوردار باشد توصیه می کنیم که از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید. استفاده از کیف پول های سخت افزاری موجب کنترل همه جانبه بر ارز های دیجیتال می شود.

برای خرید اتریوم یا اتر، خیلی راحت می توانید با جستجویی ساده در موتور های جستجوگر، به سایت های مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند دسترسی داشته باشید. سایت هایی هستند که به سایت های صرافی شهرت دارند؛ این صرافی ها در ازای دریافت ریال، به شما اتریوم یا هر ارز دیجیتال دیگری پرداخت می کنند. حتی شما می توانید به جای ریال، دلار یا هر ارز دیجیتال دیگر را به صرافی ها پرداخت کنید و در قبال آن ها، با توجه به ارزشی که دارند اتر دریافت نمایید.

همچنین شما می توانید برای خرید ارز دیجیتال های دیگر نظیر بیت کوین، دوج کوین، شیبا و ... به این وب سایت ها مراجعه کنید.

اگر می خواهید که معاملاتی در زمینه ارز های دیجیتال داشته باشید خیلی راحت می توانید به صرافی های داخلی و خارجی مراجعه کنید. پیشنهاد می کنیم که ابتدا به سراغ صرافی های داخلی بروید؛ اگر می خواهید اتریوم بخرید خیلی راحت می توانید آن را در هر صرافی داخلی بیابید. اتریوم به دلیل جایگاه برتری که دارد تقریبا در همه صرافی های داخلی و خارجی موجود است.

صرافی های ایرانی از تعدد کمی برخوردار هستند و یکی از معروف ترین آن ها صرافی اوکی اکسچنج می باشد. شما به راحتی در این صرافی می توانید پول خود را به صورت ریال واریز و مقدار اتریوم مورد نظر خود را خریداری نمایید. همچنین از این صرافی می توانید به عنوان یک کیف پول نیز استفاده نمایید. این روز ها بیشتر کاربران در جهان از صرافی بایننس جهت نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال استفاده می کنند. مشکل اساسی که کاربران ایرانی با صرافی بایننس دارند وجود تحریم می باشد؛ این تحریم ها به گونه ای هستند که کاربران برای استفاده از خدمات این صرافی ناچارند که آیپی اینترنت خود را تغییر دهند. به هر حال در صورت تغییر آیپی و دور زدن این تحریم، صرافی بایننس می تواند یک انتخاب عالی جهت مبادلات ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم باشد.

اتریوم چیست؟ چگونه اتریوم بخریم؟

آموزش خرید اتریوم

آموزش خرید اتریوم

کسی که می خواهد اتریوم خریداری کند ضروری است که دو مرحله مهم را طی کند:

  • نصب والت یا همان کیف پول اتریوم
  • استفاده از یک وبسایت صرافی آنلاین

نصب والت یا همان کیف پول اتریوم

پیش از آن که نسبت به خرید اتریوم اقدام کنید، نیازمند محلی برای ذخیره اتر ها می باشید. شما می توانید والت اتریوم را دقیقا همانند حساب بانکی‌تان در نظر بگیرید. شما با استفاده از این والت می توانید از موجودی حساب خود به والت های دیگر، اتر بپردازید و یا با قرار دادن شماره حساب والت خود در اختیار دیگران، می توانید مقدار اتر مورد نظر را دریافت نمایید.

والت های اتریوم معمولا یا به صورت وب سایت هستند و یا به صورت اپلیکیشن در تلفن همراه کاربر نصب می شوند. دسته ای دیگر از والت ها هستند که به صورت سخت افزاری یا فیزیکی طراحی شده اند. این والت های فیزیکی از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند ولی برای استفاده باید آن ها را خریداری نمود. از مشهور ترین کیف پول ها برای ذخیره اتریوم می توان به لجر، ترزور، مای اترولت و همچنین کیف پول تراست والت اشاره کرد.

چه مقدار اتریوم می توان خریداری کرد؟

جهت خرید اتریوم می توان گفت که حداقل یا حداکثری وجود ندارد و کاربر به هر میزانی که بخواهد می تواند خریداری نماید. مثلا می تواند حتی 0.1 یا کمتر نیز خریداری نماید؛ به سخن دیگر با توجه به خواسته خودتان و قدرت خریدی که دارید می توانید میزان اتر مورد نیاز خود را از یک صرافی معتبر خریداری نمایید.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار