کد خبر: ۱۹۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
معاون وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، صبح یکشنبه، ۵ دی، از غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام ۱۴۰۰ بازدید کرد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ایرانسل، دکتر صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) همراه با معاونان این سازمان، با همراهی دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، ضمن بازدید از غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام ۱۴۰۰، با آخرین اقدامات ایرانسل در حوزۀ تحول دیجیتال و توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات، آشنا شد.

در این بازدید، رگولاتور ارتباطات از اقدامات ایرانسل در زمینۀ توسعۀ زیرساخت شبکۀ ملی اطلاعات و تحول دیجیتال، به‌خصوص فعالیت‌های خلاقانۀ ایرانسل در حوزۀ توسعۀ شبکۀ نسل پنجم تلفن‌همراه، تقدیر کرد.

وی همچنین در جریان بازدید از خدمت «ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان» که برای اولین بار در ایران ارائه می‌شود، یک تماس تصویری زنده با این بخش در مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل برقرار و بر توجه هر چه بیشتر به اقشار توان‌یاب تأکید کرد.

این خدمت به عنوان یکی از نمونه‌های توجه ایرانسل به اقشار توان‌یاب در دسترسی به خدمات دیجیتال، علاوه بر روش گفت‌وگوی متنی، امکان تماس تصویری و گفت‌وگو با زبان اشاره، متناسب با نیاز این دسته از مشترکان را نیز ارائه می‌دهد.

عباسی شاهکوه، ضمن تقدیر از رویکرد مسؤولیت اجتماعی و توجه ایرانسل به فراگیری دیجیتال و دسترسی همه اقشار به خدمات ارتباطی، تأکید کرد که این راهکار می‌تواند در قالب خدمت، به سایر سازمان‌ها، از جمله ارائه‌دهندگان خدمات اضطراری مانند آتش‌نشانی و اورژانس، ارائه شود.

در این بازدید، همچنین کارشناسان مرکز نوآوری ایرانسل، راهکارهای هوشمند ایرانسل مبتنی بر کلان‌داده، از جمله طرح مدیریت ترافیک با استفاده از هوش مصنوعی بر بستر شبکۀ 5G را به معاون وزیر ارتباطات ارائه کردند که این بخش، با استقبال وی مواجه شد.

اقدامات ایرانسل در زمینۀ نوآوری و تحقیق و توسعه، از جمله گزارش فعالیت‌های مجموعۀ ایرانسل‌لبز نیز، بخش دیگری از بازدید رگولاتور ارتباطات بود.

عباسی شاهکوه از فعالیت‌های ایرانسل در زمینۀ نوآوری تقدیر و آن را مثبت ارزیابی کرد.

مدیرعامل ایرانسل نیز در این دیدار، بر آمادگی ایرانسل برای توسعۀ خدمات زیرساختی شبکۀ ملی اطلاعات و ارائۀ هر چه بیشتر خدمات توانمندساز به کسب‌وکارهای دیجیتال، تأکید کرد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با حضور در سالن ۸ بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران تله‌کام ۱۴۰۰ که از ۲ تا ۵ دی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، آخرین محصولات و خدمات خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نوآوری و تحول دیجیتال و راهکارهای سازمانی، با شعار نبض زندگی دیجیتال، معرفی کرده است.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (ایران تله‌کام ۱۴۰۰)، صبح پنجشنبه ۲ دی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و شرکت‌های بزرگ ارتباطی ایران از جمله ایرانسل و فعالان حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور دارند.

ایرانسل، رکورددار سرعت اینترنت و اولین ارائه‌دهندۀ نسل پنج تلفن‌همراه (5G) در ایران، در این نمایشگاه بین‌المللی، جدیدترین محصولات و خدمات خود در حوزۀ زندگی دیجیتال، ایجاد زنجیرۀ خدمات دیجیتال برای توانمندسازی کسب‌وکارهای نوپا از جمله سوپراپلیکیشن ایرانسل من، بازار دیجیتال تبادل API یلوهاب (Y’ello Hub)، راهکار دیجیتال خدمات تبلیغاتی یلوادوایز (Y’ello Adwise)، پلتفرم آموزش آنلاین داناپلاس و نیز راهکارهای هوشمند مبتنی بر کلان‌داده را عرضه کرده است.

مجموعۀ ایرانسل‌لبز نیز در این نمایشگاه، با برگزاری همایش تخصصی «تأثیرات نسل پنجم موبایل (5G) بر فناوری‌اطلاعات و کسب‌وکارهای دیجیتال»، حول سه محور «تحول دیجیتال از رؤیا تا واقعیت»، «5G، پیشرانی قدرتمند برای ارائه خدمات اینترنت اشیا» و «نقش شبکه‌های 5G در اقتصاد و کسب‌وکار» حضور دارد. این همایش، جمعه ۳ دی ۱۴۰۰، در سالن همایش شمارۀ یک نمایشگاه بین‌المللی تهران، برگزار شد. ایرانسل هم‌اکنون، با داشتن هشت سایت تجاری نسل پنج، رکورددار سرعت و تعداد سایت‌های تجاری 5G در ایران است.

اقدامات ایرانسل در هوشمندسازی و دیجیتالی کردن فرایندهای ارتباط با مشتریان، از جمله سامانۀ پاسخگویی هوشمند «آواتار»، سیم‌کارت‎‌های ایرانسل با پیش‌شمارۀ جدید ۰۹۰۰، فروشگاه اینترنتی ایرانسل، پرتال مزایدۀ شماره‌های رند، حساب چندکاربره، شارژ اضطراری، پیشنهاد ویژه #۴۴۴۴*، تلویزیون اینترنتی لنز، پرتال احراز هویت و اپلیکیشن پیشواز، از دیگر بخش‌های غرفۀ ایرانسل در این نمایشگاه هستند.

ارائۀ جدیدترین راهکارهای سازمانی ایرانسل و محصولات و خدمات حوزۀ B2B نیز بخش دیگری از غرفۀ ایرانسل را به خود اختصاص داده است. در این بخش، از جمله، همکاری ایرانسل و شرکت فولاد مبارکه سپاهان در طرح تحول دیجیتال این شرکت، به عنوان نخستین ورود نسل پنج تلفن‌همراه در حوزه صنعت ایران، تشریح شده است.

خدمات ویژۀ پشتیبانی ایرانسل برای توان‌یابان، توسعۀ پوشش اینترنت پرسرعت روستایی، تلاش برای حفظ محیط‌زیست و کاهش ردپای کربن، مدرسه‌سازی در مناطق محروم و سیل‌زده و… نیز از جمله اقدامات و برنامه‌های ایرانسل در حوزۀ پایداری و مسؤولیت اجتماعی شرکتی است که در این نمایشگاه، به بازدیدکنندگان معرفی شده است. بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (ایران تله‌کام ۱۴۰۰) که از ۲ تا ۵ دی ماه، در سالن ۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، امروز به کار خود پایان داد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

برچسب ها: ایرانسل
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار