کد خبر: ۱۹۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با بیان اینکه حسن روحانی برای دیدار با رهبر انقلاب پیگیری‌های مکرری داشت، یادآورشد: دیدار دولتمردان سابق با رهبر انقلاب یک امر مسبوق به سابقه‌ای است.

ماجرای دیدار اخیر حسن روحانی با رهبر انقلاب چه بود؟

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با بیان اینکه حسن روحانی برای دیدار با رهبر انقلاب پیگیری‌های مکرری داشت، یادآورشد: دیدار دولتمردان سابق با رهبر انقلاب یک امر مسبوق به سابقه‌ای است.

مهدی فضائلی، پیرامون دیدار اخیر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق کشورمان با رهبر انقلاب، گفت:«رهبر انقلاب همواره دیدارهای متنوع و متعددی با افراد داشته و دارند. بعضی از این دیدارها، دیدارهای کاری با دولتمردان و فرماندهان نظامی کشور در دوره مسئولیت‌شان است و برخی دیگر از دیدارها با دولتمردان سابق یا حتی غیردولتمردان انجام می‌شود. به جز ایام شیوع کرونا، دیدارهای رهبر انقلاب با افراد مختلف با شئون، سلایق و جایگاه‌های مختلف همواره ادامه داشته است. بنابراین، دیدار دولتمردان سابق با رهبر انقلاب یک امر مسبوق به سابقه‌ای است و بحث جدیدی نیست.

 نکته دیگر این است که این دیدار به درخواست آقای روحانی و با پیگیری‌های مکرر او انجام شد که البته جنبه کاری هم نداشت و به عبارتی نوعی تجدید دیدار بود. بحث‌هایی که در این دیدار مطرح شده، بحث‌های روز نبودند و در مجموع می‌توان گفت دیداری معمولی بوده است.»

در همین راستا دو روز قبل یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب از دیدار مقام معظم رهبری با روحانی خبر داد و گفت: آقای روحانی در گزارشی که از این دیدار به دوستانشان دادند بسیار از جلسه‌ای که با رهبری داشتند و صحبت‌هایی که رد و بدل شده است، ابراز رضایت‌مندی کرده بودند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، جواد امام درباره دیدار حسن روحانی با مقام معظم رهبری گفت: خبرهایی در این خصوص در فضای مجازی مشاهده کردم، اما پیش از آن از دوستان مشترکی با آقای روحانی داریم، شنیده بودم که چند هفته پیش این ملاقات صورت گرفته است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: آقای روحانی در گزارشی که به دوستانشان دادند بسیار ابراز رضایت‌مندی کرده بودند از جلسه‌ای که با رهبری داشتند و صحبت‌هایی که رد و بدل شده است.

وی یادآور شد: آقای روحانی ۸ سال رئیس‌جمهور این کشور بوده است، وی با تایید سیستم‌های نظارتی و امنیتی برای شرکت در انتخابات حاضر شده و مردم به او رای داده‌اند و این واقعیت‌ها قابل حذف شدن و قابل کتمان نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار