کد خبر: ۱۹۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
مهر نوشت:آیت الله رئیسی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع فعالان فرهنگی اجتماعی استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با تاکید بر ضرورت استفاده از نظرات کارشناسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: یکی از مهمترین مأموریت‌های دولت سیزدهم تحقق عدالت در جامعه و تحول در موضوعات فرهنگی اجتماعی است.

رئیس جمهور در جمع فعالان فرهنگی قم گفت: سیاست اصلی دولت استفاده از همه ظرفیت‌های کشور به ویژه حوزه‌های علمیه برای پاسخگویی به نیازهای و رفع مشکلات کشور است.

تاکید رئیسی استفاده از همه ظرفیتهای کشور برای حل مشکلات

آیت الله رئیسی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع فعالان فرهنگی اجتماعی استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با تاکید بر ضرورت استفاده از نظرات کارشناسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: یکی از مهمترین مأموریت‌های دولت سیزدهم تحقق عدالت در جامعه و تحول در موضوعات فرهنگی اجتماعی است.

وی با افزود: واقعی بینی و شناسایی نقاط ضعف و قوت به تدوین و انتخاب راهکار مناسب برای حل معضلات فرهنگی اجتماعی کمک می‌کند.

رئیس جمهور با انتقاد از رویکرد تک بعدی مدیران به حوزه فعالیت شأن بر ضرورت اصلاح آن تاکید کرد و افزود: سیاست اصلی دولت استفاده از همه ظرفیت‌های کشور به ویژه حوزه‌های علمیه برای پاسخگویی به نیازهای و رفع مشکلات کشور است.

بیشتر بدانید:

معاون پارلمانی رئیسی : تلاش های اقتصادی دولت همچنان ادامه دارد

رئیسی در جلسه دولت: وعده‌ای ندهیم که نتوانیم به آن عمل کنیم

21217

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار