کد خبر: ۱۹۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی از نوسان آمار بستری های مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد خبر داد و گفت: در حال حاضر 56 بیمار کرونایی در آی سی یو یزد بستری هستند.

دکتر ابراهیم سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که در حال حاضر ۱۹۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، اظهار کرد: از تعداد کل بیماران شناسایی شده ۵۶ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به نواسان آمار بیماران کرونایی در یزد، افزود: در شبانه روز گذشته، ۲۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شدند.

سلمانی با بیان این‌که رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی و همچنین دریافت دز سوم واکسن ضروری است، گفت: به افراد بالای ۱۸ سال که سه ماه از دریافت دز دوم آنها گذشته توصیه می‌شود نسبت به دریافت دز سوم اقدام کنند.

سخنگوی علوم پزشکی یزد با اشاره به این‌که تزریق دز سوم واکسن کرونا نقش مهمی در کاهش ابتلا به سویه امیکرون ایفا می‌کند، تأکید کرد: سرعت ابتلا به اومیکرون از کرونا بیشتر است و برای مقابله با آن افراد باید بیش از پیش نسبت به تزریق دز سوم واکسن حساسیت داشته باشند.

انتهای پیام/ب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار