کد خبر: ۱۹۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
گوشی پرچمدار جزء بهترین گوشی‌های موجود در بازار هستند که تولید‌کنندگان هر برند یک یا چند مدل از آن را با مشخصات متفاوت تولید می‌کنند.
معرفی بهترین گوشی های پرچمدار جهان
به گزارش صبحانه،گوشی پرچمدار جزء بهترین گوشی‌های موجود در بازار هستند که تولید‌کنندگان هر برند یک یا چند مدل از آن را با مشخصات متفاوت تولید می‌کنند. تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند از تمامی پتانسیل خود استفاده می‌کنند تا گوشی پرچمدار جدیدی، تولید و به بازار عرضه کنند تا از رقبای خود با فروش بیشتر جلو بزنند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که بدانید مدل‌های پرچمدار هر برند نسبت به مدل‌های پایین رده و میان رده تعداد کم‌تری دارند، اما وجود گوشی پرچمدار برای هر شرکتی بسیار مهم و حیاتی می‌باشد.

منظور از گوشی‌های پرچمدار چیست؟

گوشی پرچمدار دارای بهترین سخت‌افزار موجود در میان گوشی‌های موجود در برند خود است و مشخصات بسیار بالاتری نسبت به گوشی‌های پایین رده و میان رده دارد، به همین دلیل از نظر هزینه، قیمت به نسبت بالاتری دارند. ممکن است شرکت‌هایی را پیدا کنید که گوشی پرچمدار خوش قیمتی را ارائه دهند. اما باید بدانید که گوشی پرچمدار هزینه بسیار زیادی را می‌طلبد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا بهترین گوشی‌های پرچمدار را به شما معرفی کنیم، همچنین شما می‌توانید برای بررسی قیمت گوشی سامسونگ به فروشگاه باغ کالا مراجعه کنید.

برترین گوشی پرچمدار جهان کدام است؟

در میان این گوشی‌های پرچمدار اپل و سامسونگ نیز وجود دارند. گوشی‌های این دو برند و حتی برند شیائومی دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند و هر کدام ویژگی‌های خاص و منحصر بفردی را به کاربران خود ارائه می‌دهند. در ادامه لیستی از بهترین یا همان برترین گوشی‌های پرچمدار ارائه خواهیم داد.

بهترین گوشی پرچمدار آیفون

اگر مشکلی با هزینه کردن ندارید و می‌خواهید بهترین گوشی پرچمدار موجود در بازار را خریداری کنید، آیفون 13 پرومکس جزء لوکس‌ترین گوشی‌ها و برندهای حال حاضر جهان است. سری 13 گوشی آیفون از نظر ظاهری و سخت افزاری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و شما می‌توانید متناسب با نیاز خود یکی از مدل‌ها را انتخاب کنید. تفاوت عمده گوشی‌های سری 13 آیفون در ابعاد نمایشگر، ظرفیت باتری و وزن است. اگر گوشی با صفحه نمایشگر کوچک‌تر را دوست دارید بهتر است آیفون 13، 13 پرو و 13 مینی را انتخاب کنید. در ادامه مشخصات گوشی آیفون 13 پرومکس را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات آیفون 13 پرومکس

آیفون 13 پرومکس جزء بهترین گوشی‌های دنیا در بین پرچمداران است. اپل که همیشه به محصولات لوکس و گران خود معروف است این بار نیز با معرفی گوشی‌های خود رقیبان خود را به چالش کشیده است. در بخش نمایشگر آیفون 13 پرومکس پیشرفت چشمگیری داشته است. نمایشگر این گوشی دارای رزولوشن 1284 در 2778 با صفحه نمایشگر OLED می‌باشد. همچنین نرخ نوسازی نمایشگر این گوشی آیفون 120 هرتزی است که کیفیت بسیار بالاتری نسبت به نسل قبلی خود دارد.

این گوشی مانند نسل قبلی خود دارای Face ID است اما نکته مهمی که حائز اهمیت است کاهش 20 درصدی ناچ در این سری می‌باشد. بهترین گوشی جهان از نظر دوربین، آیفون 13 پرومکس است که طرفداران زیادی دارد.

  • ابعاد: 160.84 *78.09 *7.65 میلی‌متر
  • وزن: 240 گرم
  • اندازه صفحه نمایشگر: 7 اینچ OLED
  • :CPU اپل A15 Bionic
  • حافظه: 256/512 گیگابایت، 1 ترابایت؛ غیر قابل ارتقاء
  • رم: ۶ گیگابایت
  • ظرفیت باتری: 4352 میلی‌آمپر ساعت
  • دوربین‌: سه دوربین 12 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر
  • رنگ: خاکستری، نقره‌ای،آبی، طلایی
بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ

معرفی بهترین گوشی های پرچمدار جهان


بدون تردید امروزه همه افراد با سنین مختلف با گوشی‌های هوشمند سامسونگ آشنا هستند. یکی از فوق العاده‌ترین و بهترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در میان دیگر گوشی‌های رده بالای این کمپانی گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا می‌باشد. لازم به ذکر است که گلکسی اس ۲۱ اولترا پرچمدار سری S گوشی‌های سامسونگ و تا عمق  1.5 متر کاملا ضدآب می‌باشد و از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند. از نقاط قوت این گوشی می‌توان به امکان فیلمبرداری 4K و 8K، رزولوشن بالا، برخورداری از سنسور اثر انگشت،  محافظ گوریلا گلس، سنسور تشخیص چهره و امکان شارژ بی سیم اشاره نمود.

به جرات می‌توان گفت در صورت نداشتن محدودیت مالی، گلکسی S21 اولترا بهترین انتخاب‌ است. از این رو در ادامه به طور جامعه به بررسی گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا می‌پردازیم.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا

سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا بهترین گوشی در بین پرچم‌داران اندرویدی است. این گوشی پرچمدار سامسونگ با پشتیبانی از شبکه 5G ارزش خرید بسیار بالایی دارد. پردازنده این گوشی اگزینوس 2100 است که یکی از قدرتمندترین پردازنده‌ها در گوشی‌های اندرویدی می‌باشد. همچنین حافظه رم این گوشی 16 گیگابایت است.

اصلی‌ترین ویژگی این پرچمدار نمایشگر 6.8 اینچی آن است که به صورت خمیده و با کیفیت +WQHD و دارای HDR و همچنین نرخ نوسازی 120 هرتزی می‌باشد. استفاده از قلم S Pen نیز از دیگر قابلیت‌های این گوشی است. گلکسی اس 21 اولترا دارای دوربین 4 گانه است، یک دوربین 108 مگاپیکسلی Wide، دو دوربین 10 مگاپیکسلی برای عکاسی از اجسام در فاصله دور و یک دوربین 12 مگاپیکسلی Ultra Wideلازم به ذکر است که دوربین سلفی نیز ۴۰ مگاپیکسلی می‌باشد.
  • ابعاد: 165.1×75.6×8.9 میلی‌متر
  • اندازه صفحه نمایشگر: 6.8 اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایشگر: 1440×3200 پیکسل
  • CPU: اگزینوس 2100
  • حافظه: 128/ 256/ 512 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت
  • دوربین‌: 108 مگاپیکسل، 2 دوربین 10 مگاپیکسل، یک دوربین 12 مگاپیکسل، دوربین سلفی 40 مگاپیکسل
بهترین گوشی پرچمدار شیائومی

معرفی بهترین گوشی های پرچمدار جهان

اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند جدید، با کیفیت بالا و مقرون به صرفه را دارید، پیشنهاد می‌شود گوشی‌های پرچمدار شیائومی را در لیست خرید خود قرار دهید. این برند چینی توانسته است در چند سال گذشته به یکی از برترین و بزرگ‌ترین برندها تبدیل شود. در واقع کمپانی شیائومی با معرفی و عرضه گوشی‌های پرچمدار در مدت زمان کوتاهی به رقابت با گوشی‌های برتر سامسونگ و هواوی پرداخت. در واقع یکی از نقاط قوت گوشی‌های شیائومی که سبب موفقیت این برند شده است، رنج قیمتی متنوع آنها می‌باشد.

یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار شیائومی، گوشی شیائومی می 11 است که در اواخر سال 2020 میلادی معرفی شد. طراحی بی نظیر بدنه و طول عمر بسیار زیاد باتری دو ویژگی اصلی این گوشی می‌باشند. جالب است بدانید بدنه گوشی شیائومی می 11 دارای فریمی از جنس آلومینیوم و شیشه کاور شده با گوریلا گلس ۵ است. سایر امکانات فوق العاده  شیائومی می 11 شامل بلندگوهای استریو و سنسور تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایشگر است.

در ادامه با معرفی مشخصات شیائومی می 11 دلیل پرچمداری و پرفروش‌ بودن این مدل گوشی را شرح می‌دهیم.

مشخصات شیائومی می 11

آخرین گوشی پرچمدار معرفی شده در این مطلب شیائومی می 11 است. گوشی شیائومی می 11 جدیدترین مدل از گوشی‌های رده بالای این کمپانی چینی است که رقیبی سرسخت برای یکی از قدرتمندترین گوشی‌های کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس 21 محسوب می‌شود. این گوشی مناسب افرادی است که تمایل به خرید گوشی با قابلیت سرعت شارژ بسیار بالا، صفحه نمایشگر بزرگ‌تر و قیمت مناسب می‌باشند.

در واقع مزیت متمایز کننده این گوشی، صفحه نمایشگر 6.81 اینچی با رزولوشن 1440×3200 پیکسل و قابلیت نرخ نوسازی 120 هرتز می‌باشد. به جرات می‌توان گفت نمایشگر این گوشی از لحاظ سطح کیفی کیفیت با گوشی گلکسی اس 21 اولترا برابری می‌کند. در واقع گوشی  شیائومی می ۱۱ مقرون به صرفه‌ترین گوشی پرچمدار با پردازنده اسنپدراگون 888 موجود در بازار است. به عبارت دیگر مشخصات فنی و دوربین‌های این گوشی نیز درست مانند صفحه نمایشگر آن دارای کیفیت بسیار بالا و عملکردی فوق العاده می‌باشند. از این رو امکان نصب و اجرای هر بازی و اپلیکیشن وجود دارد. علاوه بر این ویژگی‌های بی نظیر می‌توان به دوربین 108 مگاپیکسل و قابلیت شارژ 65 وات نیز اشاره کرد.

با وجود تمام مزایا و ویژگی‌های ذکر شده، گوشی شیائومی می 11 نیز مشابه سایر گوشی‌های شیائومی دارای معایبی از رابط کاربری ضعیف و باگ‌های نرم‌افزاری است.

به طور خلاصه مشخصات شیائومی می 11 عبارتند از:
  • ابعاد: 164.3×74.6×8.1 میلی‌ متر
  • اندازه صفحه نمایشگر: 6.81 اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش: 1440×3200 پیکسل
  • CPU: اسنپدراگون 888
  • حافظه: 128GB/256GB
  • ظرفیت باتری: 4600 میلی‌ آمپر
  • دوربین‌ها: 108 مگاپیکسل wide (عریض)، 13 مگاپیکسل ultra wide (فوق‌عریض)، 5 مگاپیکسل macro و دوربین سلفی 20 مگاپیکسل
نتیجه گیری

در این مقاله گوشی پرچمدار برندهای مختلف و معروف جهان از جمله اپل، سامسونگ و شیائومی را بررسی کردیم. گوشی‌های معرفی شده دارای بهترین نوع سخت افزار و مواد اولیه برای تولید هستند. همچنین مشخصات این گوشی‌های پرچمدار را در هیچ گوشی میان رده یا پایین رده‌ای نمی‌توانید پیدا کنید. اگر محدودیتی برای هزینه کردن ندارید پیشنهاد ما به شما خرید گوشی پرچمدار است زیرا با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد برای مدت زمان معقولی شما را از خرید گوشی دیگر بی‌نیاز می‌کند. اگر قصد خرید هر یک از گوشی‌های پرچمدار معرفی شده در این مقاله را دارید به سایت فروشگاهی باغ کالا به آدرس baghekala.com مراجعه نمایید و بدون نگرانی از این سایت معتبر خرید نمایید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار