کد خبر: ۱۹۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با آغاز فعالیت نخستین سامانه بارشی فراگیر و لغزندگی جاده‌ها ۳۰ فقره واژگونی خودرو اتفاق افتاد که حدود ۲۰ فقره از آن‌ها در جاده بوشهر- برازجان و دالکی رخ داد و بخشی از آن به دلیل پاشیدن فوگسیل(لایه حفاظتی) در جاده در ماه‌های گذشته بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ صادق مزارعی رئیس پلیس راه استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز بارش‌ها و لغزندگی جاده‌ها ۳۰ خودرو واژگون شدند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با آغاز فعالیت نخستین سامانه بارشی فراگیر و لغزندگی جاده‌ها ۳۰ فقره واژگونی خودرو اتفاق افتاد که حدود ۲۰ فقره از آن‌ها در جاده بوشهر- برازجان و دالکی رخ داد و بخشی از آن به دلیل پاشیدن فوگسیل(لایه حفاظتی) در جاده در ماه‌های گذشته بوده است.

 رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه بیشتر خسارت‌ها، مالی بوده و تنها در یک مورد، واژگونی یک دستگاه سمند در گناوه یک فوتی به دنبال داشت گفت: شدت بارش‌ها باعث شده است که فوگسیل‌های جاده بوشهر- برازجان پاک‌ شود و میزان واژگونی‌ها نیز به حداقل برسد.

مزارعی افزود: جاده‌های استان بوشهر باز است، ولی با این حال رانندگان با توجه به لغزندگی مسیر‌ها باید از سفر‌های غیرضرور خودداری کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار