کد خبر: ۱۹۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
یک مقام مسئول گفت: در جهت تامین امنیت مسافران، خلبان پرواز تهران به مشهد و بالعکس هواپیما را به فرودگاه مهرآباد برگرداند.

حسین جهانی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تاخیر و نقص فنی در پرواز‌های ۴۶۶ تهران به مشهد و ۴۶۷ مشهد به تهران گفت: پرواز ۴۶۶ تهران به مشهد در ساعت ۲۰ شب گذشته فرودگاه مهرآباد را ترک کرد.

او ادامه داد: پس از یک ساعت پرواز به علت کاهش فشار هوای داخل کابین (پرشرایزشن)، خلبان با توجه به نقص فنی و رعایت ایمنی، برای رفع مشکل تصمیم می‌گیرد به فرودگاه مهرآباد بازگردد.

جهانی گفت: بعد از فرود هواپیما، با هماهنگی‌های انجام شده، برنامه‌ریزی لازم برای هواپیمای جایگزین و کرو پروازی صورت گرفت، سرانجام مسافران با هواپیمای جایگزین در ساعت ۴۰ دقیقه بامداد به مشهد عازم شدند.

سخنگوی ایران ایر گفت: در مدت حضور مسافران در فرودگاه مهرآباد تا آماده شدن هواپیمای جایگزین از مسافران پذیرایی شد و باید این موضوع را اعلام کنیم که بروز مشکل فنی در هواپیما، از موارد غیرقابل پیش‌بینی است که در صورت بروز آن، خلبان با توجه به دستورالعمل‌های ایمنی در جهت تامین امنیت مسافران اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار