کد خبر: ۱۹۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
مسئول مرکز پژوهش و نشر آثار ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: ویژگی‌های شخصیتی حاج‌قاسم غوغا می‌کند، او خود را تافته جدابافته از مردم نمی‌دانست و تواضع در حاج‌قاسم موج می‌زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، غلامرضا کرمی امروز در مراسم یادواره شهدای شهرستان و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه  حاج‌قاسم در همه مواقعی که حضورش لازم بود در صحنه بود، اظهار داشت: در خصوص شهید سلیمانی بحث شخص نیست بلکه شخصیت ایشان است و این شخصیت تبدیل به یک مکتب شده است.

مسئول مرکز پژوهش و نشر آثار ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: در دوران دفاع مقدس و بعد از آن از جریان ناامنی‌های گسترده تا عمق کهنوج، جنوب خراسان، سیستان و بلوچستان در آنجا هم تدبیر، مدیریت و ایثارگری و به‌کارگیری اقشار گوناگون در امنیت و کمک به مردم از ویژگی‌های آن مقطع است.

وی با بیان اینکه حاج‌قاسم حکیم شد، چون دستش در دست حکیمی بود که دنیا را مدیریت می‌کرد، بیان داشت: ویژگی‌های شخصیتی حاج‌قاسم غوغا می‌کند، او خود را تافته جدابافته از مردم نمی‌دانست، قهرمان، شجاع و نترس است و تواضع در حاج‌قاسم موج می‌زد.

کرمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها را در نگاه حاج‌قاسم هیچ بودند، افزود: تواضع نسبت به فرزند شهید و تواضع و احترام نسبت به پدر و مادرش زبانزد بود و تا آخرین لحظه زندگی‌اش برای حل مشکلات مردم اقدام می‌کرد، برای مردم دل می‌سوزاند و آنجایی که پای مردم در میان بود از خود بی‌خود بود و برای امنیت و آرامش مردم شب و روز آرام نداشت.

مسئول مرکز پژوهش و نشر آثار ستاد بازسازی عتبات عالیات خاطرنشان کرد: مکتب حاج‌قاسم همه آن در دسترس مردم است.

انتهای پیام/3388/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار