کد خبر: ۱۹۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت:
قزوین-نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مهمترین زیبایی‌های زندگی سردار سلیمانی تربیت کادر، تربیت نیرو مقاومت در کشورهای مختلف بود.

آیت الله علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: یکی از زیبایی‌های زندگی سردار اخلاص و زندگی صادقانه ایشان بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: سردار سلیمانی در زمان جنگ به عنوان فرمانده نیروهای جبهه حق علیه باطل خالصانه قیام کرده و قدم برمی‌داشتند در زمان دفاع مقدس بدون آن که قصد جلب توجه داشته باشند در مسیر خدا جهاد و تلاش کردند تا در خلال این درگیری از کشور خود دفاع کنند.

وی افزود: زیبایی دیگر زندگی سردار سلیمانی ساده زیست بودن ایشان بود چنانچه ما بارها در مستندات شاهد آن بودیم که منزل ایشان بسیار ساده بود و زندگی خالی از تشریفات داشتند.

این مسئول ابراز کرد: ایشان در نقاط مختلف از جمله افغانستان، آمریکای لاتین، سوریه و یمن حضور داشتند و در لحظه از هیچ تلاشی و کوششی کوتاهی نکرده و خستگی نداشتند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: از مهمترین زیبایی‌های زندگی سردار سلیمانی تربیت کادر و تربیت نیروی مقاومت در کشورهای مختلف بود.

وی افزود: سردار سلیمانی توانست در زمان حیات خود نیروهایی تربیت کند که آزادگی و عدالت خواهی برای تمام مظلومان جهان برایشان یک هدف جدی باشد و این امادگی را داشته باشند که در مسیر این هئف جان خود را تقدیم کنند، او توانست جبهه مقاومت را متحد کند و آنان را به عنوان یک نیروی جهادی موفق به سایذین بشناساند.

آیت الله اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تربیت انسان‌های تراز، کارآمد و جهادی دستاورد بزرگ شهید سلیمانی است، امروز می‌دانیم هر زمانی که مردم در معرض ظلم قرار بگیرند انسان‌هایی هستند که می‌توانند در راه خدا جهاد کرده و در مقابل ظلم بایستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار