کد خبر: ۱۹۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
شاخص کل بورس با اُفت ۱۳ هزار و ۲۵۴ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۷۹۴ واحدی متوقف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه (چهاردهم دی ماه) در ابتدای معاملات با اُفت ۱۴۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحدی قرار گرفت. در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با اُفت ۱۳ هزار و ۲۵۴ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۷۹۴ واحدی متوقف شد.


بیشتر بخوانید


ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «کچاد» و «شپدیس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «شسیتا» و «برکت» سه نماد پر تراکنش بودند.
اُفت بیش از ۱۳ هزار واحدی بورس

اُفت ۱۳ هزار و ۲۵۴ واحدی شاخص کل بورس

شاخص هم وزن نیز با اُفت ۳ هزار و ۲۶۲ واحدی بر روی پله ۳۵۹ هزار و ۹۸۲ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ هزار و ۳۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان رسید.
اُفت بیش از ۱۳ هزار واحدی بورس
شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۶۳ واحد روی پله ۱۸ هزار و ۴۳۱ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۴۴ هزار و ۸۶۰ میلیون سهم به ارزش ۳۵۹ میلیارد تومان رسید.

اُفت بیش از ۱۳ هزار واحدی بورس

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های اپال، قرن و دارو به ترتیب با ۱۷۹.۶۴، ۴۴.۹۱ و ۲۵.۸۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های فولاد، کچاد و شپدیس به ترتیب با ۱۳۱۵.۸۸، ۸۵۸.۵۴ و ۸۲۹.۳۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس

نماد‌های بپاس، بکهنوج و چخزر به ترتیب با ۸.۰۷، ۰.۸۲ و ۰.۵۶ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های آریا، زاگرس و هرمز به ترتیب با ۴۹.۴۳، ۱۸.۳۹ و ۱۳.۴۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه فلزات اساسی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۷۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «خودرو»، «شیمیایی» و «اداره بازار‌های مالی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

اُفت بیش از ۱۳ هزار واحدی بورس

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های خمحور، فلرست و ددام بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های تکشا، فنورد و غنوش بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
اُفت بیش از ۱۳ هزار واحدی بورس

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های شتوکا، چخزر و دبالک بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت زبینا، زدشت و بگیلان بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
اُفت بیش از ۱۳ هزار واحدی بورس

برترین عرضه و تقاضا در بورس


بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، پارند وکمند بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های امین، وسخوز و وسرضوی در بورس ایران داشتند.
اُفت بیش از ۱۳ هزار واحدی بورس

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اراد ۹۵، اعتماد و اوصتا بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های اراد ۹۶، اراد ۹۵ و اراد ۹۴ در بورس ایران داشتند.

اُفت بیش از ۱۳ هزار واحدی بورس


بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های کمند، میدکو و پالایش بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خودرو، وبصادر ۲ و خپارس بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اُفت بیش از ۱۳ هزار واحدی بورس
همچنین اراد ۹۵۴، اراد ۵۵۴ و اراد ۳۳۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کارا اتکای ۲، بکهنوج بیشترین حجم معامله را در فرابورس ایران تجربه کرد.
اُفت بیش از ۱۳ هزار واحدی بورس
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار