کد خبر: ۱۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: به منظور جذب و نگه داشت پزشکان در مناطق محروم و کمتر برخوردار ضریب افزایشی شهر محل فعالیت برای حق الزحمه آنان از سوی این سازمان لحاظ شده است.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایرنا، محمدعلی همتی افزود: ضریب فوق بر اساس ضریب محرومیت منطقه و مشکلات جذب نیرو، مصوبات دولت در خصوص مناطق محروم، آئین نامه ها و ضرائب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضوابط حوزه اداری و مالی سازمان در خصوص ضرائب بدی آب و هوا و سایر عوامل تأثیرگذار تدوین و استخراج شده است.
وی اظهار داشت: به منظور استفاده حداکثری از پتانسیل پزشکان شاغل در هر منطقه امکان بکارگیری سه پزشک قراردادی از محل یک ردیف تشکیلاتی فراهم شده است.
همتی افزود: همچنین در راستای خدمت رسانی درمانی مطلوبتر به بیمه شدگان شهرهایی که دارای مراکز درمانی ملکی سازمان هستند و به منظور آسان سازی ساز و کار جذب پزشکان با مجوزهای صادره امکان بکارگیری پزشک قراردادی در ردیف های بلاتصدی موجود میسر شده است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه 6 هزار و 849 پزشک در مراکز درمانی ملکی این سازمان ارائه گر خدمات درمانی به بیمه شدگان هستند، گفت: از این تعداد، دو هزار و 343 پزشک عمومی و سه هزار و 414 پزشک متخصص هستند.
وی افزود: همچنین 456 داروساز، 505 دندانپزشک و 131 نفر دکتر علوم آزمایشگاهی شاغل در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی به بیمه شدگان و مستمری بگیران خدمات درمانی ارائه می کنند.
براساس آمار بیش از 40 میلیون نفر از جمعیت کشورمان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

برچسب ها: پزشک ، مناطق ، محروم
نام:
ایمیل:
* نظر: