کد خبر: ۱۹۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
امام جمعه زنجان:
زنجان-امام جمعه زنجان گفت: مردم از وضعیت موجود در زمینه نطارت بر بازار و قیمت اقلام گلایه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه زنجان این هفته زنجان، به برگزاری سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی نمونه بارز فرد ذوب در ولایت بود.

وی با بیان اینکه این شهید والامقام یک مکتب و اندیشه بود، اظهار کرد: این شهید بزرگوار جریان فکری ایجاد کرد و سردار دل‌ها قهرمان ملی است.

امام جمعه زنجان گفت: دشمنان حتی بعد از شهادت، از اسم این شهید می‌ترسند و در فضای مجازی نیز گسترده اقدام به حذف نام این فرد والامقام کردند ولی جوانان فعالیت خوبی در فضای مجازی داشتند.

خاتمی به تحلیل‌ها در ارتباط با مذاکرات وین اشاره کرد و ابراز داشت: در شرایط فعلی توپ در زمین آمریکا است؛ ما به تعهدات خود پایند بودیم ولی کشورهای طرف مذاکرات این‌چنین نبوده است.

امام جمعه زنجان افزود: هرجایی که دشمن به ما اعتراض دارد یعنی ما راه را درست طی کرده‌ایم و شهید سلیمانی مظهر ایمان، بندگی، حامی مظلومان و الگوی قهرمانانه برای جوانان است و باید با سبک تفکر وی آشنا شویم.

خاتمی تصریح کرد: شهید سلیمانی پایبند به آرمان‌های والای انقلاب بود و الگوی مقابله با استکبار را به ملت‌های همسایه نشان داد.

وی به روز ۱۹ دی اشاره کرد و ابراز داشت: این روز برای ایران تاریخ‌ساز بود؛ خشم مردم در برابر ظلم طاغوت سرریز و حرکت هوشمندانه انجام شد و جوانان قم آمدند در خیابان‌ها به دفاع از امام و پرچم برافراشته مقابله با طاغوت در برابر گلوله قرار گرفتند.

امام جمعه زنجان به مذاکرات وین نیز اشاره کرد و افزود: چند امکان وجود دارد شاید توافق انجام شود که خوب است. در حالت دیگر امکان این است توافق نشود و در حالت دیگر توقف مذاکرات و فروپاشی برجام. مهم در هر حالت معیشت مردم است.

خاتمی با بیان اینکه دولتمردان با همه توان به‌دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم هستند، ابراز داشت: مردم از نظارت‌ها گلایه دارند و در شرایط فعلی عده‌ای با بی‌انصافی بازار را مختل می‌کنند ولی مسئولان باید با برنامه سنجیده اعتماد مردم را جلب کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار