کد خبر: ۱۹۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
در این همایش استراتژی‌های ضروری کسب‌وکار، تکنیک‌ها و نکات عملی برای تسریع رشد کسب‌وکار شما آموزش داده می‌شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به‌روزرسانی دانش مدیران و کارآفرینان مطابق با عصر جدید کسب‌وکار، از مهم‌ترین اهداف ویدان از ابتدای شروع فعالیت بوده است. ویدان پس از برگزاری موفقیت‌آمیز ۶ همایش بزرگ، همچنین با توجه به بازخورد کم نظیر این همایش‌ها از سوی شرکت‌کنندگان و بازتاب این موفقیت‌ها در رسانه‌های ایران، تصمیم گرفت تا با حمایت حامیان، هفتمین و بزرگ‌ترین همایش خود را با عنوان «همایش رشد کسب‌وکار» با شکوه هرچه‌تمام‌تر در ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۰ در سالن رویال هال اسپیناس پالاس برگزار نماید.

در این همایش استراتژی‌های ضروری کسب‌وکار، تکنیک‌ها و نکات عملی برای تسریع رشد کسب‌وکار شما آموزش داده می‌شود.

هدف از برگزاری این همایش کمک به کارآفرینان، مدیران، بازاریابان و.. برای دستیابی به پتانسیل کامل کسب‌وکارشان، ایجاد فرصت آشنایی و برقراری ارتباطات و شبکه‌سازی مابین مدیران و افراد صاحب‌نام کسب‌وکارها از سراسر ایران و ساخت یک روز عالی و به‌یاد ماندنی در خاطره شرکت‌کنندگان این همایش است.

موفقیت شبیه یک کیف رمزدار است که برای باز کردن قفل آن باید به رموز و اصول موفقیت، مطابق با شرایط جدید و تغییرات حاصل‌شده واقف بود. اصول موفقیت در همه کشورهای جهان یکسان است، آنچه مهم است یادگیری و اجرای این اصول در زمان و مکان مناسب است. روز جمعه مورخ ۲۴ دی‌ماه، افراد شرکت‌کننده در همایش بزرگ کسب‌وکار می‌آموزند که سریع و هوشمندانه کسب‌وکار خود را رشد دهند و گام‌های موفقیت را محکم‌تر بردارند.

فرصت کم نظیر برای شبکه‌سازی و افزایش ارتباطات در همایش بزرگ رشد کسب‌وکار

بهترین مکان برای شکل‌گیری ارتباطات و شبکه‌سازی، شرکت در همایش‌ها و رویدادها است، چراکه اغلب، افراد متخصص در آن‌ها شرکت می‌کنند. شبکه‌سازی به معنی برقراری ارتباط مؤثر و مفید با افراد کار بلد و متخصص، به‌منظور همکاری در کسب‌وکار و استارتاپ است. شما می‌توانید در هر جا و در هر زمان شبکه‌سازی را انجام دهید. به‌طور مثال در محافل عمومی، ضیافت‌ها و … اما مهم این است که فرد موردنظر در زمینه‌ای که شما به آن نیاز دارید، متخصص باشد.

افرادی که برای همایش رشد کسب‌وکار ثبت‌نام کرده‌اند، جمعی از مدیران، کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکار، کارشناسان برتر فروش و بازاریابی و نمایندگان استارتاپ های برتر هستند، بنابراین می‌توانند به‌منظور رشد و پیشرفت خود و کسب‌وکارشان در کنار آموزش‌های نوین با افراد موفق در حوزه‌های موردنیاز ارتباط برقرار کنند.

همایش برتر رشد کسب و کار با حضور مدیران صاحب نام

همایش رشد کسب‌وکار «ویدان»، در هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس، مجلل‌ترین هتل ایران، برگزار می‌شود

هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس تهران بر فراز تپه‌ای خوش آب‌وهوا در سعادت‌آباد واقع‌شده و در نوع خود یک هتل لوکس و منحصربه‌فرد است. امکانات فوق‌العاده این هتل آن را در لیست بهترین هتل‌های تهران قرار داده است. یکی از امکانات این هتل مجلل، سالن‌های مراسم و آمفی‌تئاتر معروفش است که در بین سالن‌های تهران محبوبیت زیادی دارند. ممکن است نام رویال هال به گوشتان خورده باشد. همایش بزرگ رشد کسب‌وکار روز ۲۴ دی‌ماه در سالن رویال هال این هتل برگزار می‌شود.

اجرای زنده یک گروه موسیقی پرطرفدار، تجربه لحظاتی شاد و به‌یادماندنی در همایش

در این روز علاوه بر آموزش‌هایی که سبب تحول عمیق در افراد شرکت‌کننده و کسب‌وکارشان خواهد شد، اجرای زنده یکی از گروه‌های موسیقی مطرح و خوب ایران در برنامه‌های این همایش گنجانده شده است، بنابراین روز آدینه شرکت‌کنندگان به دل‌چسب‌ترین و زیباترین شکل ممکن سپری خواهد شد

امکان مشاهده آنلاین همایش برای افرادی که نتوانستند حضوری شرکت کنند

برای ساکنان خارج از کشور یا افراد ساکن در شهرهایی غیر از تهران، که امکان حضور در این همایش بزرگ برایشان فراهم نبود، همچنین افراد زیادی که از حضور در همایش جا ماندند و نتوانستند به‌موقع ثبت‌نام کنند، ویدان امکان ثبت‌نام آنلاین و پخش زنده این همایش را باکیفیت عالی فراهم کرده است.

همایش برتر رشد کسب و کار با حضور مدیران صاحب نام

محمدمهدی ربانی، سخنران بزرگ‌ترین رویداد کسب‌وکار ایران

محمدمهدی ربانی، مؤسس اپلیکیشن ویدان، دارای PHD مدیریت، کارآفرین برتر ایران، بنیان‌گذار موفق چندین استارتاپ داخلی و خارجی و… سخنرانی این همایش بزرگ را بر عهده دارد.

آموزش‌های محمدمهدی ربانی در این همایش به‌صورت کارگاهی و با مشارکت فعال شرکت‌کنندگان در این همایش انجام می‌شود. در ابتدای همایش دفترچه سؤالاتی در اختیار حضار قرار می‌گیرد تا ضمن همایش پاسخ‌های خود را در این دفترچه، یادداشت کنند و در پایان این رویداد برجسته بتوانند با یک نقشه راه سفارشی مختص کسب‌وکار یا سازمانشان، که هم بلندپروازانه و هم واقع‌بینانه است، همایش را ترک کنند.

وقتی همه یک روز جمعه تکراری را سپری می‌کنند، شرکت‌کنندگان در همایش بزرگ رشد کسب‌وکار، در یک مکان فاخر با برنامه‌های آموزشی بی‌نظیر در کنار هزاران نفر از افراد صاحب‌نام و مشتاق رشد و پیشرفت، با ایجاد شبکه‌سازی و گسترش روابط قدرتمند، همراه با اجرای زنده گروه موسیقی، متفاوت‌ترین جمعه خود را خواهند داشت.

حامیان بزرگ‌ترین رویداد کسب‌وکار ایران در ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۰ چه کسانی هستند؟

شرکت ایران نوین

مجموعه "ایران نوین" واقع در مجتمع صنعتی بهارستان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز در حوزه شیلنگ‌های هیدرولیک سیم‌دار و نخ دار، اتصالات فابریک و CNC و پنوماتیک و سایر محصولات جانبی در کشور فعالیت می‌کند.

شرکت تکنوپل

شرکت سپاهان پلیمر (تکنوپل) واقع در شهرک صنعتی دولت‌آباد اصفهان، تولیدکننده نوارهای لبه PVC، هات استامپ فویل، قرنیزهای پارکتی و گرانول پی‌وی‌سی با تنوع بالا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و کیفیت بی‌نظیر است.

از آنجا که شرکت‌کنندگان در این همایش، جمعی از رهبران کسب‌وکار، مربیان، مدیران عامل، مدیران و کارشناسان برتر فروش و بازاریابی، مدیران مشاغل، کارآفرینان و مؤسسین استارت آپ های برتر هستند. مهم‌ترین مزیت حمایت از این رویداد بزرگ، دیده شدن توسط این مدیران و ایجاد ارتباط با آن‌ها می‌باشد. افزایش آگاهی نسبت به برند، افزایش فروش محصول و خدمات، ایجاد تمایز نسبت به رقبا، شبکه‌سازی، توجه عموم مردم و درج لوگو حامی بر روی فیلم همایش رشد کسب‌وکار، از دیگر مزایای حمایت از این رویداد بزرگ است.

شرایط ثبت‌نام غیرحضوری و پخش زنده برای علاقه‌مندان به این رویداد بزرگ فراهم شده است، همین‌الان می‌توانید برای شرکت در این همایش به‌صورت آنلاین، از طریق لینک زیر ثبت‌نام کنید.

https://vidone.ir/online-business-growth/

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار