کد خبر: ۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
رئیس سازمان میراث فرهنگی:
رئیس سازمان میراث فرهنگی،‌صنایع دستی و گردشگری گفت: ورود قطار گردشگران خارجی به کشور نشان دهنده ضریب بالای امنیت گردشگری در ایران بود.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از فارس؛مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعیت گردشگری در این دولت تصریح کرد: رشد قابل توجهی در ورود گردشگران خارجی داشته‌ایم.
 
وی گفت: این رشد گردشگر دلایل مختلفی دارد که یکی از علت‌ها رویکرد خوب دولت در سیاست خارجی و تعامل با دنیا بوده و دوم این که گردشگران فرهنگی و تاریخی امروز به جای این که کشورهای ناامن اطراف را انتخاب کنند به ایران می‌آیند که  در حال حاضر از امنیت بالایی برخوردار است.
 
سلطانی‌فر ورود گردشگران با قطار که هفته گذشته وارد ایران شدند و به شیراز آمدند و با جمع دیگری برمی‌گردد را مؤید امنیت بالا دانست و افزود: امنیت آن چنان در کشور برقرار است که گردشگران خارجی از این پس به کشورهای ناامن اطراف نمی‌روند.
 
وی در خصوص تدوین برنامه ششم توسعه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: قرار است که برنامه ششم توسعه سازمان گردشگری تا یک سال دیگر آماده شود.
 
سلطانی‌فر در ادامه در پاسخ به این سؤال فارس که کار در حوزه ورزش آسان‌تر است یا گردشگری، تصریح کرد:  هر دو حساسیت‌ها و پیچیدگی‌های خاص خود را دارند اما در گردشگری تنوع بیشتر است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: گردشگر ، خارجی ، قطار ، میراث ، فرهنگی
نام:
ایمیل:
* نظر: