کد خبر: ۱۹۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس موفق به طراحی پلتفرم آنلاین چند زبانه فروش کالا و خدمات به عنوان بستری برای معرفی و فروش کالا و خدمات انواع تامین‌کنندگان شد.

به گزارش ایسنا، الهام معین‌پور، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه این شرکت فعالیت خود را از سال ۸۳ در حوزه IT و ICT آغاز کرد و در سال ۹۴ دانش‌بنیان شد، گفت: با توجه به تولید انواع نرم‌افزارهای دانش‌بنیان، توانستیم سهمی از کسب و کار کشور در حوزه IT را به خود اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه شرکت ما نرم‌افزارهای موردنیاز ادارات، سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و بخش‌های خصوصی را به شکل سفارشی طراحی کرده و در اختیارشان قرار می‌دهد، اظهار کرد: بخش دیگر شرکت ما در زمینه تجاری‌سازی محصولات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و ارائه خدمات کارگزاری به این شرکت‌ها فعالیت می‌کند. 

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان دلیل ورود این شرکت به حوزه تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان‌ها را فقدان فضای متمرکز و یکپارچه برای معرفی و فروش محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور اعلام کرد و گفت: بر این اساس تصمیم به طراحی مارکت پلیس چند زبانه با فیلترهای خاص گرفتیم که شامل شرکت‌ها به عنوان تامین‌کنندگان از یکسو و خریداران از سوی دیگر می‌شود.

معین‌پور در مورد ویژگی‌های مارکت پلیس سه زبانه نیز گفت: در حال حاضر این محصول به زبان‌های انگلیسی، فارسی و عربی بر روی سایت قرار گرفته و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با ورود به این مارکت پلیس، محصولات و خدمات خود را به چندین روش مختلف ثبت و معرفی کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه برای معرفی محصولات دانش بنیان فضایی به جز شرکت در نمایشگاه‌های مورد حمایت صندوق نوآوری و معاونت علمی ‌و فناوری ریاست جمهوری وجود ندارد، مارکت پلیس سه زبانه با اتصال به درگاه‌های بانکی و پستی و نیز سرویس‌هایی داخلی و خارجی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا محصولات خود را معرفی کنند.

به نقل از روابط‌ عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، مجری طرح ادامه داد: ما درگاه‌های بانکی و پستی را به صورت اختصاصی در اختیار هر یک از شرکت‌ها قرار داده‌ایم که می‌توانند موضوع فروش و ارسال کالا و سایر فعالیت‌های خود را در آن مدیریت کنند. 

وی نقطه قوت این مارکت پلیس (Market place) را نسبت به نمونه‌هایی مشابه داخلی چند زبانه بودن آن، اختصاص شناسه وب اختصاصی برای هر تامین کننده به صورت یکتا (شرکت‌ها صفحه اختصاصی و جداگانه از بقیه داشته و می‌توانند تمام موارد صفحه خود اعم از طراحی، راه‌های ارتباطی و ....را مدیریت کنند)، تعامل مستقیم تامین‌کنندگان با خریداران با نظارت ادمین اصلی پلتفرم، قرارگیری در فهرست فروشندگان در گروه تخصصی مرتبط، استفاده از سرویس‌های متعدد فراهم شده توسط پودینیس جهت فروش و انتقال کالا(اختصاص گیت‌وی شخصی برای هر تامین کننده با امکان مدیریت و رصد ارسال کالاها از طریق پنل)، پنل مدیریت با ویژگی‌های مدیریتی خاص و محیط حرفه‌ای و امکان معرفی و فروش خدمات و کالا به چندین زبان زنده با توجه به نیاز تامین کننده‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار