کد خبر: ۱۹۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
مهر نوشت: در حالی که برخی شنیده ها از تذکر جدی وزیر راه و شهرسازی به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص ممنوعیت ارزان فروشی بلیت هواپیما حکایت دارد، اما همچنان بلیت زیر ۶۰۰ هزار تومان نایاب است.

اخیراً محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از برخورد این سازمان با شرکت‌های هواپیمایی که بلیت هواپیما را در روزهای اخیر به دلیل کاهش تقاضا با نرخ‌های پایین می‌فروختند، خبر داده بود، شنیده‌ها حاکی از تذکر جدی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به محمدی بخش در این خصوص حکایت دارد.

رئیس سازمان هواپیمایی (۱۹ دی): ارزان فروشی بلیت ممنوع است! / ‬ با ارزان فروش‌ها برخورد می‌کنیم

کاپیتان محمدی بخش ۱۹ دی ماه گفته بود: اخیراً شاهد بودیم که برخی فروشندگان بلیت و عمدتاً چارتر کنندگان در برخی مسیرهای پر تردد اقدام به فروش بلیت با کمتر از هزینه‌های معمول می‌کردند که این امر، تخلف است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

کاپیتان محمدی بخش گفت: چنین اقدامی بدون شک موجب ضرر شرکت‌های هواپیمایی می‌شد و به همین دلیل سازمان هواپیمایی کشوری با این موارد برخورد می‌کند.

تذکر وزیر راه به رئیس سازمان هواپیمایی در خصوص حمایتش از ممنوعیت ارزان فروشی بلیت هواپیما

خبرگزاری صداوسیما امروز چهارشنبه ۲۲ دی ماه نوشت: «یک منبع آگاه از تذکر جدی وزیر راه و شهرسازی به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص تعیین کف قیمت بلیت هواپیما خبر داد و گفت: وزیر راه از کاپیتان محمدی‌بخش خواسته این رویه اصلاح شود.»

سخنگوی سازمان هواپیمایی (۲۲ دی): ارزان فروشی بلیت جرم نیست و با آن برخورد نمی‌کنیم

میر اکبر رضوی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز امروز چهارشنبه ۲۲ دی ماه اعلام کرد: فروش بلیت هواپیما کمتر از نرخ ۶۰۰ هزار تومان تخلف محسوب نمی‌شود و این سازمان برای ارزان‌فروشی بلیت مشروط به عدم کاهش کیفیت خدمات، ممنوعیتی قائل نیست.

ابلاغیه ممنوعیت فروش بلیت زیر ۶۰۰ هزار تومان همچنان پابرجاست

با این حال همچنان خبری از فروش بلیت هواپیما در قیمت‌های پایین نیست و کف قیمتی ۶۰۰ هزار تومانی بلیت هواپیما در جریان است.

در حال حاضر کف قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد ۶۰۰ هزار تومان، تهران تهران-تبریز ۶۰۰ هزار تومان، تهران-اصفهان ۶۵۰ هزار تومان، تهران-اهواز ۷۱۰ هزار تومان و تهران-کیش ۷۷۰ هزار تومان است.

بلیت هواپیما زیر ۶۰۰ هزار تومان همچنان نایاب است

بلیت هواپیما زیر ۶۰۰ هزار تومان همچنان نایاب است

بلیت هواپیما زیر ۶۰۰ هزار تومان همچنان نایاب است

بلیت هواپیما زیر ۶۰۰ هزار تومان همچنان نایاب است

بلیت هواپیما زیر ۶۰۰ هزار تومان همچنان نایاب است

223227

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار